دولت موظف به تعيين تعرفه واردات ماشين‌آلات :       به منظور حمايت از توليد ...



 

 

تعرفه واردات تلفن همراه , تعرفه واردات 95 , سپاهان سقف تهران نمایندگی قیمت تعرفه

 

به منظور حمايت از توليد داخلي:

دولت موظف به تعيين تعرفه واردات ماشين‌آلات كشاورزي شد


انتظامي نيز مكلف به شماره‌گذاري و ارائه شناسنامه مالكيت كليه ماشين‌آلات كشاورزي موجود و جديدالورود به بخش كشاورزي شد/

مجلس دولت را موظف كرد كه تعرفه واردات ماشين‌آلات كشاورزي را به گونه‌اي تعيين كند تا از توليدات داخلي حمايت شود.
نمايندگان مجلس در ادامه بررسي طرح افزايش بهره وري بخش كشاورزي مواردي از آن را تصويب كردند. براين اساس دولت موظف شد به منظور استفاده بهينه و افزايش بهره‌وري ماشين‌هاي كشاورزي براساس وضعيت نظام بهره برداري از عوامل توليد، الگوي صحيح بهره برداري از ماشين را طراحي و نسبت به تامين تركيب مناسب ماشين‌هاي كشاورزي مورد نياز بخش از طريق بخش‌هاي غير دولتي اقدام نمايد.
گفتني است، نيروي انتظامي نيز مكلف به شماره‌گذاري و ارائه شناسنامه مالكيت كليه ماشين‌آلات كشاورزي موجود و جديدالورود به بخش كشاورزي شد.
همچنين دولت موظف شد تا تعرفه واردات ماشين‌آلات كشاورزي و مجموعه ادوات مرتبط را به گونه‌اي تعيين نمايد كه ضمن حمايت از توليدات داخلي، امكان ارتقائ كيفيت و رقابت محصولات داخلي، امكان ارتقائ كيفيت و رقابت محصولات داخلي با نمونه‌هاي مشابه خارجي فراهم شود.
نمايندگان همچنين دولت را مكلف كردند تا به منظور كنترل كيفي‏، بازرسي و صدور گواهي كيفيت محصولات كشاورزي، ضمن تعريف استانداردها و معيارهاي فرآيند توليد، ‌فرآوري، نگهداري و بازار رساني وكاهش ضايعات محصولات كشاورزي با استفاده از امكانات بخش‌هاي غير دولتي اقدامات لازم را به عمل آورد.
همچنين آيين‌نامه اجرايي اين ماده نيز حداكثر شش ماه پس از تصويب اين قانون به پيشنهاد وزارت جهاد كشاورزي به تصويب هيات وزيران مي‌رسد...../تحلیل:ایلنا


ویدیو : دولت موظف به تعيين تعرفه واردات ماشين‌آلات