«دولت مخفی» از بیمارستان سر درآورد : «دولت مخفی» از بیمارستان سر درآورد سازندگان ...



«دولت مخفی» از بیمارستان سر درآورد

سازندگان سریال «دولت مخفی» ـ به كارگردانی عبدالحسن برزیده ـ این روزها ادامه‌ی تصاویر مربوط به شمال كشور را در تهران ادامه می‌دهند.

 

دولت مخفی , سریال دولت مخفی , بیمارستان میلاد

 

بیمارستانی در زعفرانیه تهران، لوكیشن جدید سریال «دولت مخفی» است كه بعد از عید سعید فطر گروه در آن مستقر شده‌اند؛ حیاط سبز و بازسازی فضای بیمارستان قرار است تداعی سال‌ 61 در شمال كشور باشد.

برزیده پس از ساخت سریال اجتماعی «مثل هیچ كس» و پخش آن در ماه رمضان، مجموعه اجتماعی «خلسه» از پروژه‌ی «راه شیری» را كارگردانی كرد كه پس از سال‌ها هنوز به پخش نرسیده است.

این كارگردان با ساخت سریال «دولت مخفی» در كنار تصویر كردن زندگی آزادگان در اردوگاه‌های رژیم بعثی، روایتی عاشقانه از زندگی همسران و مادران آزادگان طی این سال‌ها دارد. این روایت علاوه بر ژانر دفاع مقدس، فرصت ادامه‌ی تجربه كار در حوزه اجتماعی را به سازندگان آن می‌دهد.

 

 

هفته دولت , دوربین مخفی , بیمارستان آتیه

 

سازندگان این مجموعه نام «دولت مخفی» را موقت دانسته‌اند اما هنوز عنوان دیگری برای آن انتخاب نكرده‌اند.

تصویربرداری «دولت مخفی» كه از اسفند ماه 90 آغاز شده با گرفتن صحنه‌های شمال كشور (رامسر) و بخش‌های خانوادگی سریال در مرداد ماه به نیمه رسیده است. ادامه تصویربرداری در تهران، شهریار، شهرك دفاع مقدس و عراق ادامه خواهد داشت.

علیرضا جلالی از تهیه‌كنندگان این مجموعه پیش از این به خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خاطرنشان كرده بود: حساسیت‌ها نسبت به فیلمنامه‌ی «دولت مخفی» و خوب پیش رفتن كار، آن قدر بالاست كه گویی یك سریال سینمایی قرار است ساخته شود.

سریال «دولت مخفی» به كارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه‌كنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی، با بازنویسی فیلمنامه توسط مجید امامی و كارگردان و مدیریت فیلمبرداری عاشوری برای پخش از شبكه دو سیما آماده می‌شود.

لاله اسكندری، پژمان بازغی، امیرآتشانی، مهتاج نجومی، مریم بوبانی، كاوه خداشناس، مریم سلطانی و ... از جمله بازیگرانی هستند كه در «دولت مخفی» ایفای نقش می‌كنند./ایسنا

 


ویدیو : «دولت مخفی» از بیمارستان سر درآورد