دوشاخه‌ای که هنگام قطع برق منجی رایانه ها می‌شود +عکس : دوشاخه‌ای که هنگام ...




دوشاخه‌ای که هنگام قطع برق منجی رایانه ها می‌شود +عکس

یو پی اس وسیله ای است که می تواند مقادری برق را در خود ذخیره کند و هنگام خاموشی یا قطع برق مدت زمان کوتاهی به شما برق رسانی نماید. تهیه این دستگاه به نفع هر کسی می تواند باشد اما هزینه آن بسیار زیاد است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در حال کار با رایانه هستید و بسیاری از کارهای خود را انجام داده اید که ناگهان برق قطع می شود و تمام اطلاعات و زحمات شما برباد می رود، این صحنه ای است که حتما تجربه کرده اید و متوجه هستید حس بعد از آن اصلا خوشایند نیست اما دیگر نباید نگران باشید زیرا وسیله های کوچک و ارزانی در راه هستند که می توانند به شما کمک کنند.

"میونگ کیم" طراح کره ای است که به تازگی یک وسیله کوچک به نام "ذخیره کننده" کوچک ساخته است. این وسیله که بیشتر شبیه به دوشاخه برق است می تواند برق لازم برای 10 دقیقه کار را در خود ذخیره کند و این بدین معنی است که دیگر شما نیازی به تهیه یو پی اس های گران قیمت هم ندارید.

چگونگی نشستن درست هنگام کار با رایانه , نکاتی که دانش اموزاندر هنگام ورود به مرکز رایانه باید رعایت کنند , مراقبت از چشمانمان در هنگام کار با رایانه

این وسیله کوچک را همیشه باید میان پریز و دوشاخه اصلی قرار دهید تا به کمک آن بتوانید برق را ذخیره و از این ذخایر برای save  کردن کارهای خود استفاده کنید. این وسیله کوچک حجم زیادی را اشغال نمی کند در حالی که یو پی اس ها غالبا اندازه های بزرگی دارند.

این وسیله میتواند به راحتی برای هر وسیله ای مورد استفاده قرار بگیرد و تنها منحصر به رایانه نیست. تهیه یکی از آن ها که ممکن است تا سال آینده وارد بازار شود می تواند از دستگاه شما مجافظت کرده و همچنین اعصاب شما را هم آرام می کند.

رایانه کمک , بنیاد ملی بازی های رایانه ای , آفتاب رایانه

 

جزیره هنگام , جرایم رایانه ای , علوم رایانه

/باشگاه خبرنگاران                                                                                      


ویدیو : دوشاخه‌ای که هنگام قطع برق منجی رایانه ها می‌شود +عکس