دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن : وقتی داشتم کتاب " راهنمای دوست داشتنی ...


وقتی داشتم کتاب " راهنمای دوست داشتنی بودنبه روش آدری هپبورن" را ترجمه می کردم، برای شناخت و درک بهتر زندگی این ستاره بی بدیل سینما، در اینرنت و منابع گوناگون، بسیار جستجو کردم. وب سایت کافه سینما،- یاسمن رضایی: وقتی داشتم کتاب " راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن" را ترجمه می کردم، برای شناخت و درک بهتر زندگی این ستاره بی بدیل سینما، در اینرنت و منابع گوناگون، بسیار جستجو کردم. این پست، حاصل برخی از همان جستجوهاست.

 آدری هپبورن که بی شک یکی از مشهورترین و محبوب ترین ستارگان سینما به شمار می رود، در دنیای فشن نیز اهمیت و محبوبیت بسیاری دارد به حدی که هنوز که هنوز است، استایل شخصی آدری در لباس پوشیدن، در تمام دنیا مقبول و پسندیده است و طرفداران بی شماری دارد.

آدری هپبورن، بانوی خوش تراش و شیک پوش سینما، از جمله افرادی است که توانسته است به " فشن ایکون" تبدیل شود. نمادی که با گذر زمان و ورود به دنیای جدید هم محبوبیت خودش را حفظ کرده است و همچنان مدلی مناسب برای دختران و خانم هایی محسوب می شود که می خواهند زیبا و برازنده باشند.

آدری هپبورن , دوست داشتنی , آشغال های دوست داشتنی

 رمز موفقیت آدری در دنیای فشن" سادگی" است. او جز معدود ستارگان دنیاست که با وجود شهرت و ثروت بسیار، به سادگی اهمیت بسیاری می داد و برای همین است که به دل همه می نشیند. آدری یک شلوار پارچه ای مشکی را طوری با یک پیراهن یقه اسکی ست می کرد که به راحتی شیک، جذاب و برازنده می شد.

او از جمله بانوان هنرمندی بود که بارها و بارها با کفش های تخت در انظار عمومی ظاهر می شد و با کمی توجه به اکسسوارها، از شال و روسری گرفته تا کیف دستی و کمربند و عینک آفتابی، به پرنسس بی رقیب دنیای مد تبدیل شد.

یک دست" لباس سیاه کوچک" که پیشتر در سرویس مد کافه سینما درباره اش صحبت کرده ایم، شاید از جمله اثرهای مهم آدری بر دنیای فشن باشد. او که به رنگ سیاه علاقه زیادی داشت، بارها و بارها با پیراهن های ساده مشکی، که با کمربند یا گردنبندی مناسب تزیین شده بودند؛ مورد تحسین فعالان مد و فشن قرار گرفته است. پیراهن مشکی آدری هپبورن در فیلم " صبحانه در تیفانی" را که به یاد دارید؟

آن پیراهن و آن ست مخصوص، حالا سال هاست که به محبوب ترین ست های دنیا تبدیل شده است و هنوز که هنوز است، بسیاری از خانم های شیک پوش برای مراسم و مهمانی های رمسی، سعی می کنند ظاهری مثل آدری در آن فیلم داشته باشند.

چگونه دوست داشتنی باشیم , آدم های دوست داشتنی , شب دوست داشتنی

استایل شخصی آدری به قدری زیبا و شیک است که الگوی بسیاری از خانم های خوش سلیقه دنیاست. دنیای بی پایان ارتباطات هم توانسته فرصت مناسبی در اختبار دوستداران آدری و علاقه مندان فشن قرار دهد تا به تاثیر از آدری هپبورن افسانه ای، ست های لباس محبوب خودشان را پیشنهاد بدهند.

با جستجو در فضای مجازی، بیست تصویر از ست های پیشنهادی لباس به سبک آدری هپبورن را برای شما انتخاب کرده است. تصاویری که با اختصار و زیبایی، همه آنچه می شود درباره لباس پوشیدن به سبک آدری گفت را به شما منتقل می کند. از یک دست لباس راحت برای یک عصر بهاری گرفته، تا لباسی شیک و چشم نواز در یک مهمانی شب:

آدمای دوست داشتنی , چگونه برای همه دوست داشتنی باشیم , چرا بعضی از آدمها دوست داشتنی نیستند

بطری ها؛ این آشغال ‌های دوست‌ داشتنی , چگونه یک فرد دوست داشتنی باشیم , تک شات 10 کلیشه‌‌ی دوست‌ داشتنی بازی‌های ویدیویی


افراد دوست داشتنی چه ویژگی دارند , ویژگی افراد دوست داشتنی , چطور جذاب و دوست داشتنی باشیم

میخواهم دوست داشتنی باشم , زیبایی از نظر آدری هپبورن , افراد دوست داشتنی

دوست داشتنی یعنی چه , گالری عکس آدری هپبورن , بهترین مقالات دوست داشتنی کابران


بهترین مقالات دوست داشتنی کاربران , چگونه دختر دوست داشتنی باشیم؟ , راز جذابیت انسانهای دوست داشتنی


مواد غذایی ترش دوست داشتنی , آدری هپبورن در پیری , چه دوست داشتنی اند این بعضی ها


فیلم های آدری هپبورن , فیلم های به یادماندنی آدری هپبورن , چگونه یک شخصیت دوست داشتنی باشیم

شخصیت دوست داشتنی , البوم تصاویر زیبای آدری هپبورن , شخصیت آدم های دوست داشتنی چگو d

مدل های دوست داشتنی کفش زنانه طرح پلنگی , بیوگرافی زیباترین زن هالیوود آدری هپبورن عکس , و چه دوست داشتنی اند این بعضی ها


میگو با کنگر یک غذای دوست داشتنی , دوست داشتن عاشق بودن , جذاب و دوست داشتنی


طرزی دوست داشتنی , فرق بین دوست داشتن و عاشق بودن , دوست یابی

دوست دارم , دوست , خانه دوست کجاست

دوست خوب , الناز شاکر دوست , نعیمه نظام دوست

دوست دختر , دوست داشتن , شهرام حقیقت دوست


دوست پسرم منو میکنه , احمد ایران دوست , شاد بودن

تبریک تولد دوست , مرد بودن , تبریک تولد به دوست

پریسا وظیفه دوست , متن تبریک تولد دوست , دوست یابی آنلاین


همزمان با انتشار کتاب


همزمان با انتشار کتاب
 کتاب" راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن" از مجموعه " کافه کتاب" را می توانید از کتاب فروشی های معتبر تهیه فرمایید.


ویدیو : دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن