دوران کودکی زوج جوان و خوشبخت هالیوودی +عکس : "بیانسه" خواننده سیاه پوست 31 ...



"بیانسه" خواننده سیاه پوست 31 ساله امریکایی به خاطر حرکتها و اقدامات بشر دوستانه اش از شهرت و محبوبیت بسیاری برخوردار است . هواداران او و همسر خواننده اش "جی زد" که از هنرمندان ثروتمند هالیوودی به شمار میروند پیوسته در حال جستجوی خبری در ارتباط با زندگی خصوصی آنها هستند و همواره سعی میکنند اطلاعات جالب و جذاب این خواننده و همسرش را مطالعه کنند همین امر سبب شده است که همیشه خبرنگاران  و عکاسان بسیاری در حاشیه زندگی او حضور داشته باشند تا بتوانند ذهن کنجکاو هواداران را ارضا کنند.

 

دوران کودکی , عکس بازی دوران کودکی , بازی دوران کودکی


اخیرا این خواننده محبوب در اجرای تور جهانی اش با عنوان " خانم کارتر" به سر میبرد اما شنیده میشود او تصویری از دوران کودکی خود و همسرش را در فضای مجازی منتشر کرده است و اعلام کرده به زودی آلبومی با نام " کودکی" منتشر خواهد کرد. البته زمان دقیق انتشار این آلبوم بیان نشده است.


چندی قبل نیز تصویری از وی در اینترنت پخش شد که او را با نقاب "بت من" نشان میداد. او در مصاحبه اش با یک روزنامه اعلام کرده بود بسیار مشتاق است تا در یک پروژه سینمایی نقش یک سوپر قهرمان را ایفا کند.
این خواننده آخرین آلبوم خود را با عنوان ( four ) در سال 2011 روانه بازار کرد که فروش خوبی نداشت و عنوان کم فروش ترین آلبوم او را به خود اختصاص داد. بعد از به دنیا آمدن فرزندش این اولین آلبومی است که قرار است او روانه بازار کند.

 

کسب درامد با استعداد های دوران کودکی , عکس دوران کودکی , دوستان دوران کودکی من واقعی‌ترین رفقایم هستند

 

پیشگیری و درمان چاقی در دوران کودکی , مهناز افشار در دوران کودکی , عکس های کودکی رامبد جوان

 pardad.ir


ویدیو : دوران کودکی زوج جوان و خوشبخت هالیوودی +عکس