دوران بدقیافگی ستاره های سینمای جهان : گاهی اوقات با بعضی از آدم ها نمی سازد! ...



گاهی اوقات با بعضی از آدم ها نمی سازد! هر چه جلوتر می رود بیشتر رد پای خودش را در قیافه ها به جا می گذارد. نمونه اش برخی از ستاره های آشنای سینما جهان.

زمان ، گاهی اوقات با بعضی از آدم ها نمی سازد! هر چه جلوتر می رود بیشتر رد پای خودش را در قیافه ها به جا می گذارد. حتی این روزها که تکنولوژی ، زشت ها را زیبا می کند باز هم هستند کسانیکه که تحت تاثیر عبور سال ها با ظاهر جذاب جوانی خود خداحافظی می کنند و سیر نزولی عجیبی را از سر می گذرانند. نمونه اش برخی از ستاره های آشنای سینما جهان. برخی از آنها قطعا به لحاظ حرفه ای تکرار نشدنی هستند هر چند این روزها دیگر خبری از ظاهر گذشته آنها نیست. ظاهری که نابود شده و آثاری که باقی مانده!

وحشتناک، بدون گریم!

 

جذاب ترین ستاره های زن سینمای جهان , ستاره های 70 میلادی سینمای جهان , ترسناک ترین فیلم تاریخ سینمای جهان

 

برای کریستوفر والکن شاید دیگر نیازی به گریم های سنگین نباشد. او همین روزها می تواند خیلی بی زحمت در قالب نقش های ترسناک و البته با گریم های سبک ظاهر شود! رونالد والکن که نام هنری اش کریستوفر است اگرچه در جوانی هم چهره مرموزی داشت ، در عین حال خوش قیافه هم بود اما اینروزها ورق کاملا برگشته است! او بیشتر از اینکه جذاب ، مرموز یا عجیب باشد ، ترسناک شده است!

 

پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای جهان , خنده دار ترین فیلم های سینمای جهان , بهترین انیمیشن های تاریخ سینمای جهان

 

همیشه ترسناک

 

دیالوگهای ماندگار سینمای جهان , بهترین بازیگران زن تاریخ سینمای جهان , خطرناکترین بدلکاری های سینمای جهان تصاویر

 

ویلم دفو، البته در روزهای جوانی هم بازیگر خوش‌قیافه‌ای نبود اما او این روزها بدون تردید در فهرست افرادی قرار می‌گیرد که وقتی پا به سن گذاشته کاملا به لحاظ قیافه یک نزول به تمام معنا را تجربه کرده است. ویلم دفو تا به حال دوبار نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد برای فیلم‌های «جوخه» و «سایه خون آشام» شده است. در حال حاضر ظاهر دفو آنقدر ترسناک است که بتوان او را بهترین گزینه برای ایفای نقش‌های ترسناک دانست.

 

پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان , فهرست سکسی‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان , دیالوگ های ماندگار سینمای جهان

 

پایان خوش قیافگی

 

ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان , دیالوگ های تاثیرگذار تاریخ سینمای جهان , بهترین دیالوگ های تاریخ سینمای جهان

 

«خوش‌قیافه ابدی»یکی از لقب‌های تونی کورتیس بود. او در 85 سالگی، بعد از چند سال دست و پنجه نرم کردن با بیماری‌های مختلف بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت. تونی کورتیس اما در جوانی‌اش بی‌شک یکی از جذاب‌ترین بازیگران عرصه سینما بود؛ هر چند این روال تا دوران میانسالی او هم ادامه پیدا کرد اما در نهایت زور پیری و بیماری بر ظاهر به‌یادماندنی کورتیس چربید و چهره او را تغییر داد. سیر تحول قیافه تونی کورتیس در همین تصاویر به وضوح مشخص است؛ تفاوت از کجا تا کجا!

 

عاشقانه ترین فیلمهای تاریخ سینمای جهان , جدید ترین فیلم های سینمای جهان در این هفته , دانلود ترسناک ترین فیلمهای تاریخ سینمای جهان

 

راکی ناک اوت شد!

 

بهرام رادان؛ ستاره جسور دو دهه اخیر سینمای ایران , دیالوگ های جالب و ماندگار تاریخ سینمای جهان , پرهزینه ترین فیلم تاریخ سینمای جهان

 

نویسنده و بازیگر فیلم چند قسمتی راکی ، که هنوز هم بیشتر با همان اسم خطاب می شود تا نام واقعی خودش، شاید از اول هم خیلی خوش قیافه نبود اما تغییرات زیادی را با عبور سال ها در چهره اش تجربه کرده است.تغییراتی که شاید برخی از آنها محصول دست کاری های مصنوعی هم باشد. سیلوستر استالونه در 70سالگی بیشتر قیافه بوکسور کتک خورده ای را دارد که همین چند لحظه پیش ناک اوت شده ودر قامت یک بازنده از رینگ بیرون آمده است!

 

بهترین های درام سینمای جهان امسال , رستوران های 5 ستاره جهان , بهترین فیلمهای تاریخ سینمای جهان

 

جیم کری بدون ماسک

 

100 شخصیت فراموش نشدنی سینمای جهان , بزرگترین سینمای جهان , ترسناک ترین سکانس های سینمای جهان

 

کنار قابلیت های انکار نشدنی جیم کری به عنوان یک کمدین متبحر ، چهره جالب  او هم زبانزد خاص و عام بود. خیلی ها بر این عقیده بودند که صرفا صورت جیم کری با یک لبخند آنها را به خنده می اندازد! با این حال عبور سال ها به صورت جیم کری نساخت و به لحاظ قیافه او را با یک دگرگونی منفی مواجه کرد. آنچه که اینروزها در چهره جیم کری دیده می شود صرفا گرد پیری نیست ، بلکه بیشتر منهدم شدن صورت محبوب اوست!

 

ترسناک ترین سکانس های سینمای جهان یوتیوب , سکانسهای ماندگار سینمای جهان , این ستاره های زن سینمای ایران چشمگیرترین

 

پایان کشتی گیر

 

بززگ ترین سینمای جهان , 5 ستاره پرطرفدار سینمای اکشن  , دوران ستاره ای

 

از سال 1979 که با فیلمی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ وارد سینما شد تا به امروز که 64 ساله است ، سیر تحول عجیبی را در شکل و قیافه اش تجربه کرده. میکی رورک خوش قیافه فیلم  1941 طی یک روند نزولی ، این  روزها به یکی از بد قیافه ترین بازیگران بزرگ سینما تبدیل شده. چه بسا در این مسیر جراحی های پلاستیکی که روی صورتش انجام داده اوضاع را بدتر هم کرد. «کشتی گیر»  درسال 2012 آخرین فیلم موفق او بود هر چند باز هم روی پرده سینما ظاهر شد اما دیگر خبری از موفقیت های گذشته اش نبود. کسی چه می داند شاید این تغییر ناخوشایند چهره در این اتفاق بی تاثیر نبوده است.

 

مهمترین کارگردان های سینمای جهان , بهترین اثار سینمای جهان در سبک تخیلی اکشن , هتل 7 ستاره جهان

 

فرانکی  بد قیافه

 

هتل 7 ستاره جهان در چین , عکسی قدیمی از ستاره های سینمای ایران , اولین هتل 7 ستاره جهان درچین

 

این همان فرانکی محبوب سینماست. خوش چهره ، خوش تیپ و قهرمان جوان ها و نوجوان های دوران خودش که فیلم ها ی او را دنبال می کردند. با همه این احوال می توان تغییرات چهره او را به یک انهدام تعبیر کرد! این روزها اثری از آثار چهره همیشگی فرانکی نیست. او در آستانه 56 سالگی و در شرایطی که هنوز برای تغییرات اساسی چهره و روند نزولی پیر نشده ، با یک افت چهره به معنای واقعی کلمه روبه رو شده است.

 

این ستاره های زن سینمای ایران , بهترین و زیباترین سالن های سینمای جهان , گفتگو با میترا حجار از ستاره‌های سینمای ایران در دهه‌های 70 و 80

 

از عرش به فرش!

 

بهترین بازیگر مرد سینمای جهان , تاریخ سینمای جهان , پر بازدید ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان

 

درباره سیر نزولی قیافه مارلون براندو توصیفی بهتر از این وجود ندارد. او در سال های پایانی زندگی اش خوش تیپی اش را از دست داد. با کیلوهای وحشتناک اضافی چربی ، هرگز حتی شمه ای از مردی که در بارانداز ، اتوبوسی به نام هوس یا حتی پدرخوانده نقش هایی به یاد ماندنی را بازی کرد ، نداشت. با همه این اوصاف مرد تکرار نشدنی سینمای جهان در سال 2004 و در سن 80 سالگی از دنیا رفت.

 

بهترین و زیباترین سالن های سینمای جهان cinema , زندگینامه بهترین بازیگران مشهور تاریخ سینمای جهان تصاویر , ستاره های سینما 2000 میلادی جهان

 

صورت زخمی

 

سکسی‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان , جهان پی , جهان نیوز

 

چه کسی می تواند نقش آفرینی های رویایی پیرمرد 75 ساله هالیوود را فراموش کند؟ یا اینکه او را دوست نداشته باشد؟ در پدرخوانده جوانی خوش قیافه بود ، در صورت زخمی با لهجه منحصر به فرد کوبایی اش نشان داد که یک بازیگر تمام عیار است. با این حال چهره آن سال های آل پاچینو تقریبا از بین رفته است. خط و خطوط روی صورتش آنقدر عمیق و به وضوح قابل مشاهده است که می توان به راحتی مدعی شد او روندی از خوش قیافه گی به اوج بد قیافه گی را طی کرده است. هر چند آل پاچینو همیشه آل پاچینو است!

 

نقشه جهان , ورزشگاه نقش جهان , ستاره

 

اخبار فرهنگی و هنری - مجله زندگی ایده آل،برترینها


ویدیو : دوران بدقیافگی ستاره های سینمای جهان