دوئل قهرمانی لیگا به هفته آخر کشید : با توقف بارسلونا و آتلتیکو مادرید ، سرنوشت ...


با توقف بارسلونا و آتلتیکو مادرید ، سرنوشت قهرمانی در رقابت های لیگا به هفته پایانی کشیده شد. ایسنا: با توقف بارسلونا و آتلتیکو مادرید ، سرنوشت قهرمانی در رقابت های لیگا به هفته پایانی کشیده شد.

هفته سی و هفتم رقابت‌های لیگای اسپانیا با برگزاری هفت دیدار به صورت همزمان به پایان رسید.

آتلتیکو مادرید که تلاش زیادی برای کسب پیروزی و نزدیک شدن به قهرمانی داشت برابر مالاگا با تساوی یک بر یک متوقف شد. تونی آلدرویلد تک گل میزبان را در این دیدار به ثمر رساند تا همه چیز به هفته آخر کشیده شود.

بارسلونا که تنها امید این فصل خود را موفقیت در لیگ می دید، در خانه الچه به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید تا با توجه به توقف آتلتیکو مادرید و حفظ اختلاف 3 امتیازی ، سرنوشت قهرمانی در لیگ به هفته آخر و بازی فینال گونه بارسلونا و آتلتیکو مادرید کشیده شود.

رئال‌مادرید که کورسوی امیدی به قهرمانی در لیگ داشت برابر سلتاویگو با 2 گل شکست خورد تا امیدهای قهرمانی این تیم از دست برود. رئالی ها با شکست در این دیدار تنها امیدوار هستند با برتری برابر آتلتیکو مادرید بتوانند به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یابند.

تابلوی نتایج

سلتاویگو 2- رئال مادرید صفر

بیلبائو یک – سوسیداد یک

آتلتیکو مادرید یک – مالاگا یک

الچه صفر – بارسلونا صفر

بتیس 3 – وایادولید 3

اسپانیول یک – اوساسونا یک

ختافه یک – سویا صفر

گرانادا صفر – آلمریا 2

در جدول رده بندی لیگا آتلتیکو مادرید با 89 امتیاز در صدر قرار دارد، بارسلونا با 86 امتیاز دوم است و رئال‌مادرید با 84 امتیاز در ردم سوم قرار دارد.


ویدیو : دوئل قهرمانی لیگا به هفته آخر کشید