«دوئل در آینه» با صدای رضا یزدانی : جدیدترین آلبوم «رضا یزدانی» به زودی منتشر ...


جدیدترین آلبوم «رضا یزدانی» به زودی منتشر خواهد شد. این مجموعه «دوئل در آینه» نام دارد و تهیه‌کننده آن «علی اوجی» است. وب‌سایت موسیقی ما: جدیدترین آلبوم «رضا یزدانی» به زودی منتشر خواهد شد. این مجموعه «دوئل در آینه» نام دارد و تهیه‌کننده آن «علی اوجی» است.

شرکت «آوای سکوت چنگ» مجری طرح دوئل در آینه خواهد بود و این اثر از سوی شرکت «تصویرگستر پاسارگاد» در بازار توزیع خواهد شد. دهمین آلبوم رسمی رضا یزدانی قرار بود تا پایان زمستان 94 به بازار عرضه شود اما این خواننده و آهنگساز تغییراتی در مجموعه جدید خود ایجاد کرد. همین مسأله باعث شد تا زمان انتشار دوئل در آینه به بهار سال جاری موکول شود. یزدانی در این آلبوم با «مهدی ایوبی»، «حسن علیشیری»، «علیرضا باران»، «پدیده نیشابوری»، «مریم شجاعی»، «مجید بابازاده»، «رحمت حسینی»، «عرشیا عشقی» و «سجاد راشه» در بخش ترانه همکاری کرده است.

«محمد خرمی‌نژاد»، «بهروز پایگان»، «میلاد عدل»، «بهنام شهرکی»، «آرش زمانیان»، «عمران میرزایی» و «امیر مهرپویا» تنظیم‌کنندگان دوئل در آینه هستند. همچنین مازیار احمد‌پور، میلاد عدل، سهیل زرین کلک، آرش زمانیان، بهروز پایگان، رضا حجت‌زاده، شهروز بزدوده، محمد خرمی، مهرداد خرمی، علیرضا مهدی‌زاده، علیرضا میرآقا، حسین شریفی، محسن مهاجر، شهریار باطانی، شروین شهبازی و امیر مهرپویا هم در این مجموعه به عنوان نوازنده هنرنمایی کرده‌اند.

در ادامه پوستر آلبوم دوئل در آینه با صدا و آهنگسازی رضا یزدانی را برای اولین‌بار ببینید.

رضا یزدانی میزان فروش دویل در آینه , حسن یزدانی , صدای آمریکا


ویدیو : «دوئل در آینه» با صدای رضا یزدانی