دهکده‌های دوست داشتنی جهان : اگر به عشق در نگاه نخست اعتقاد ندارید در ادامه ...


اگر به عشق در نگاه نخست اعتقاد ندارید در ادامه این مطلب با همراه باشید زیرا دهکده‌هایی جذاب و دوست داشتنی را در 10 کشور مختلف جهان معرفی می کنیم که می توانند نظر شما را تغییر دهند. وب سایت 118سفر: اگر به عشق در نگاه نخست اعتقاد ندارید در ادامه این مطلب با همراه باشید زیرا دهکده‌هایی جذاب و دوست داشتنی را در 10 کشور مختلف جهان معرفی می کنیم که می توانند نظر شما را تغییر دهند. قلعه‌های ساحلی، چشم اندازهای بی نظیر، خیابان‌های سنگ فرش و عمارت‌های تاریخی که می توانید شب را در آنها سپری کنید، سفر به این دهکده‌ها را به تجربه‌ای فراموش نشدنی مبدل می کنند.

کلاولی (Clovelly)، انگلیس

دوست داشتنی , آشغال های دوست داشتنی , دهکده جهان نما

جمعیت: 1616 نفر

این دهکده ماهیگیری در شمال "دوون" قرار دارد. "کلاولی" در شکاف صخره‌ای واقع در پرتگاهی به ارتفاع 122 متر ساخته شده و برای دسترسی به آن تنها باید به نیروی پاهای خود متکی باشید. مسیر اصلی این دهکده که از سنگ‌های ساحلی ساخته شده، از میان کلبه‌هایی زیبا، باغ‌ها، رستوران‌های کوچک و کوچه‌هایی با کلیساهای کوچک می گذرد و به دریا می رسد.



دیا (Deia)، اسپانیا

چگونه دوست داشتنی باشیم , آدم های دوست داشتنی , طبیعت بهشتی دهکده جهان نما

جمعیت: 650 نفر

در جزیره "مایورکا" اسپانیا، خانه‌ها و ساختمان‌های سنگی دهکده "دیا" که قدمت آنها به قرون وسطی باز می گردد بر بالای کوه قرار گرفته است. اکثر ساکنان این دهکده که به دریای مدیترانه مشرف است، ماهیگیر و کشاورز هستند. در حقیقت، دیا مکانی است که شما را به گذشته‌های دور و شرایط زندگی ساده آن دوران می برد. با صعود به یکی از مرتفع‌ترین نقاط دیا می توانید منظره کلیسای قرن پانزدهمی و موزه باستان شناسی این دهکده را مشاهده کنید که از جاذبه‌های اصلی آن هستند. 



ووداستاک (Woodstock)، ورمونت، آمریکا

شب دوست داشتنی , آدمای دوست داشتنی , دهکده توریستی جهان نما

جمعیت: 3048 نفر

دهکده "ووداستاک" در "ورمونت" قرار دارد. خانه‌های قرن پانزدهمی، این دهکده را احاطه کرده و با یک پیاده‌روی کوتاه از طریق سه پل سرپوشیده آن می توان به یک پارک آرام و زیبا دسترسی داشت. در ساختمان‌های تاریخی و آجری ووداستاک، کسب و کارهای خانوادگی مانند کتاب فروشی‌های شخصی، گالری‌های هنر، مغازه‌های عتیقه فروشی و کافه‌های کوچک همچنان دایر هستند.



بلاجیو (Bellagio)، ایتالیا

چگونه برای همه دوست داشتنی باشیم , چرا بعضی از آدمها دوست داشتنی نیستند , بطری ها؛ این آشغال ‌های دوست‌ داشتنی

جمعیت: 2945 نفر

از زمان رومی‌ها، "بلاجیو" که در کنار دریاچه "کومو" قرار دارد، محل تفریح و سرگرمی افراد ثروتمند و مشهور از اشراف تا نویسندگان و بازیگران مطرح مانند "جورج کلونی" بوده است. می توانید در "ویلا تور بلاجیو ملزی" که در گذشته ناپلئون نیز در آن اقامت داشته، شب را سپری کنید و یا با قایق راهنمادار، معماری محلی این دهکده زیبا را از چشم اندازی متفاوت تجربه کنید. پس از قایق‌ سواری می توانید از طریق پلکان سنگی به خیابان‌ها و مغازه‌های کوچک، رستوران‌های کنار دریاچه و کافه‌ها دسترسی داشته باشید.



ونگن (Wengen)، سوئیس

چگونه یک فرد دوست داشتنی باشیم , تک شات 10 کلیشه‌‌ی دوست‌ داشتنی بازی‌های ویدیویی , افراد دوست داشتنی چه ویژگی دارند

جمعیت: 1300 نفر


دهکده "ونگن" هرآنچه را که از یک اقامتگاه اسکی کلاسیک سوئیسی در کوه آلپ انتظار دارید، برآورده می کند. رستوران‌هایی با غذاهای گرم، کافه‌هایی با نوشیدنی‌های گرم که روی میزهایی در فضای آزاد و برف سرو می شوند، چشم اندازی باشکوه به محیط اطراف و البته عدم تردد خودرو. ونگن به واسطه میزبانی مسابقات جام جهانی اسکی که هر ساله در ماه ژانویه برگزار می شود نیز مشهور است.



Les Baux، فرانسه

ویژگی افراد دوست داشتنی , چطور جذاب و دوست داشتنی باشیم , میخواهم دوست داشتنی باشم

جمعیت: 406 نفر


با سفر به این دهکده می توانید نگاهی اجمالی به شرایط دوران قرون وسطی داشته باشید. از طریق خیابان‌های باریک و پیاده‌روهای سنگی آن می توانید به ویرانه‌های  "Chateau des Baux" دسترسی داشته باشید. چندین مغازه‌ و کافه‌ در سراسر دهکده وجود داشته و عمارت‌های خصوصی قرن شانزدهم و هفدهمی آن به گالری‌های هنر و موزه تغییر کاربری داده‌اند. باغ‌های زیتون این دهکده نیز مشهور هستند.



Aeroskobing، دانمارک

افراد دوست داشتنی , دوست داشتنی یعنی چه , بهترین مقالات دوست داشتنی کابران

جمعیت: 980 نفر


این دهکده کشتیرانی قدیمی در جزیره زیبای "آئرو" قرار دارد. خانه‌های این دهکده به سبک نان زنجبیلی بوده که بسیاری از آنها در اواخر سال‌های 1700 ساخته شده‌اند. مردم محلی احترام ویژه‌ای برای میراث معماری خود قائل بوده و به خوبی این خانه‌ها را حفظ کرده‌اند.



موتووون (Motovun)، کرواسی

بهترین مقالات دوست داشتنی کاربران , چگونه دختر دوست داشتنی باشیم؟ , راز جذابیت انسانهای دوست داشتنی

جمعیت: 983 نفر


پلکانی سنگی و یک هزار و 52 پله‌ای دسترسی به بالای این دهکده قرون وسطی را که بر فراز تپه قرار دارد را فراهم می کند. هرچه بیشتر صعود می کنید، محیط اطراف نیز قدمت بیشتری می یابد. این دهکده به دره "میرنا ریور" در شمال "ایستریا" مشرف است. می توانید از کنار دیوارهایی که قدمت آنها به قرن سیزدهم باز می گردد، عبور کرده و کلیساهای کوچک و ساختمان‌های قدیمی را مشاهده کنید. از فراز دهکده چشم اندازی پانوراما به تاکستان‌های اطراف وجود دارد. قارچ‌هایی که در جنگل‌های اطراف دهکده رشد می کنند از مواد خوراکی مطرح در رستوران‌های آن محسوب می شوند.



هاتلی شمالی (North Hatley)، کبک، کانادا

مواد غذایی ترش دوست داشتنی , چه دوست داشتنی اند این بعضی ها , چگونه یک شخصیت دوست داشتنی باشیم

جمعیت: 750 نفر


در برخورد نخست ممکن است این دهکده را با منطقه‌ای در فرانسه اشتباه بگیرید زیرا ساکنان آن به زبان فرانسوی صحبت می کنند. اگر زبان فرانسوی برای شما جذاب نیست می توانید با بازدید از کلیساها، خانه‌های قدیمی و بوتیک‌های عجیب و غریب خود را سرگرم کنید. در زمستان می توانید مزه تافی اَفرا را پس از سورتمه سواری در جنگل یا اسکی در کوه‌های اطراف امتحان کنید.



کارلینگ فورد (Carlingford)، ایرلند

شخصیت دوست داشتنی , نکات مهم در دهکده شگفتی جهان , شخصیت آدم های دوست داشتنی چگو d

جمعیت: 1045 نفر


این دهکده ساحلی زیبا با کوه‌هایی سرسبز احاطه شده است. "کارلینگتون" در شمال دوبلین قرار دارد و می توانید در آن بقایایی از دوران قرون وسطی را مشاهده کنید. ویرانه‌های قلعه "شاه جان" از جاذبه‌های اصلی این دهکده است.


ویدیو : دهکده‌های دوست داشتنی جهان