دهقانی: با بی‌برنامگی دیدارمان لغو شد : مربی تیم فوتبال سیاه جامگان ابومسلم ...


مربی تیم فوتبال سیاه جامگان ابومسلم خراسان گفت: موقعیت‌های زیادی مقابل پدیده داشتیم که با بی‌دقتی آن‌ها را از دست دادیم. خبرگزاری ایسنا: عباس دهقانی در نشست خبری بعد از بازی تیم‌های پدیده و سیاه جامگان گفت: بازی خوبی انجام دادیم و هر دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند که در پایان تیم پدیده نتیجه را به نفع خود به پایان برد. فکر می‌کنم بازی‌ای که پدیده در جام حذفی انجام داد کمک زیادی به این تیم کرد تا در شرایط آمادگی خود قرار بگیرد ولی متاسفانه با بی‌برنامگی فدراسیون، بازی ما در جام حذفی لغو شد و فقط در این مدت توانستیم یک بازی تدارکاتی انجام دهیم.

وی افزود: تیم پدیده به غیر از دیدار در جام حذفی دو بازی تدارکاتی خوب دیگر هم انجام داده است و همان طور که همه دیدند مشخص بود که در زمین هم بازی بهتری انجام دادند.

وی افزود: دلیل برتری تیم پدیده هم همین بازی‌های تدارکاتی بود. تیم ما جوان است و موقعیت‌های زیادی را به خاطر جوانی و بی‌تجربگی از دست داد. جا دارد تبریک ویژه‌ای به مهاجری و تیم پدیده داشته باشم که سه امتیاز بازی را کسب کرده است. خیلی خوشحالم که این سه امتیاز در مشهد باقی ماند.

وی درباره داوری این بازی هم گفت: متاسفانه 10 دقیقه قبل از بازی متوجه شدیم که داور بازی عوض شده است و این حساسیت به وجود آمد. فکر می‌کنم باید قبل از ظهر این خبر را به ما می‌دادند تا هم داوری تمرکز داشته باشد هم تیم ما از این نظر ضربه نخورد. داور سوت‌های اضافی زد که باعث شد جریان بازی را بگیرد. امیدوارم دیگر این اتفاق نیفتد.

دهقانی درخصوص اینکه چرا رمضانی به نشست خبری نیامده است افزود: همانطور که می‌دانید رمضانی مدیر فنی تیم بوده است و باید سرپرست جدیدی انتخاب کنیم تا به جای ایشان به فعالیت بپردازد. هنوز کارت ایشان صادر نشده است ولی امیدوارم در آینده و به زودی کارت‌شان صادر شود.

وی گفت: تیم پدیده امروز روز خوبش بود و بازیکنانی همچون شاکری و بادامکی بازی قابل قبولی ارائه دادند ولی این موضوع باید حتما اعلام شود که چرا کریم احمدی که مشخص نبود بازی می‌کند یا نه مقابل تیم ما بازی کرد.

وی درخصوص بازیکن خارجی تیمش داسیلوا گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی به نمایش گذاشت. کمی زمان می‌برد تا به شرایط تیم نزدیک شود. امیدوارم با هماهنگی، زمان بیشتری در اختیار تیم باشد.


ویدیو : دهقانی: با بی‌برنامگی دیدارمان لغو شد