دهانه آتشفشانی در قلب شهر +عکس : Cerro de Xico یا تپه ی ژیکو در جنوب شهر مکزیکو ...


Cerro de Xico یا تپه ی ژیکو در جنوب شهر مکزیکو سیتی در منطقه ی آتشفشانی Chichinautzin قرار دارد. پادشا: Cerro de Xico یا تپه ی ژیکو در جنوب شهر مکزیکو سیتی در منطقه ی آتشفشانی Chichinautzin قرار دارد. تپه ی ژیکو در واقع یک تپه نیست و بر اساس عکس های هوایی یک حلقه ی زیبا از سنگ آتشفشانی tuff است که بر اثر برخورد ماگما با آب در وسط دریاچه ی چالکو (chalco) به وجود آمده که همچنان آثار باقی مانده ی این دریاچه اطراف این دهانه دیده می شود. با توجه به اینکه در 40 کیلومتری جنوب شهر قرار دارد، پیشرفت خزنده ی شهر دارد این دهانه ی آتشفشانی را محاصره می کند. البته داخل آن به لطف دیواره ی سنگی اش هم چنان برای کشاورزی استفاده می شود.

زخم دهانه رحم , فریز زخم دهانه رحم , علایم سرطان دهانه رحم

برای مدت مدیدی شهر و اطراف آن مثل بیشتر مکزیک که زیر آب بوده، در زیر دریاچه ی چالکو قرار داشته است. دریاچه ی چالکو به همراه دریاچه های Texcoco و Xochimilco زمانی که گذاره های منطقه ی آتشفشانی  Chichinautzin مسیر رود را به سمت جنوب بست، به وجود آمدند. طی قرن 16 و 17 میلادی بعد از فتح مکزیک توسط اسپانیا قسمت زیادی از این دریاچه برای جلوگیری از سیل های ادواری خشک شد.

درمان زخم دهانه رحم , عوارض فریز زخم دهانه رحم , درمان گیاهی زخم دهانه رحم

این منطقه کاملا خالی از سکنه به حساب می آمد تا زمانی که در دهه ی 70 میلادی دولت دریاچه را کاملا خشک کرد و در نتیجه خانواده هایی از مرکز و جنوب شهر برای اشغال زمین های جدید به این منطقه سرازیر شدند. کشاورزان شرکتی و مردم فقیر ناامید با سازمان های کمونیستی معامله هایی غیر قانونی کردند و کنترل زمین های غنی آتشفشانی را به دست گرفتند. هزاران هزار خانواده به امید پیدا کردن کار به این زمین ها روی آوردند. کشاورزان از دیواره ی آن بالا رفتند و زمین داخل دهانه ی آتشفشان را شخم زدند.

علت سوزش دهانه رحم , مشخصات ترشحات سالم واژن و دهانه رحم , نشانه های ترشحات سالم واژن و دهانه رحم

علی رغم نزدیکی اش به شهر، ژیکو هیچ گونه امکانات زیر بنایی مثل جاده ی آسفالته و یا مدرسه برای کودکان ندارد. بسیاری از مردم زمین هایی که برای کشاورزی در نظر گرفته شده بودند خریدند که باعث به وجود آمدن مشکلات قانونی و در نتیجه ورود دولت برای منظم ساختن حقوق مالکیت شد. ژیکو در سال 1994 از مکزیکو سیتی جدا شد و در سال 2005 حدود 330 هزار نفر جمعیت داشت.

درمان زخم دهانه ی رحم , تاثیرداروهای گیاهی برای زخم دهانه ی رحم , فریز کردن دهانه رحم عوارض

دهانه واژن , احساس درد دهانه واژن , علت داشتن توده سفت در دهانه رحم


ویدیو : دهانه آتشفشانی در قلب شهر +عکس