دنیس سوارز در آستانه بازگشت به بارسلونا : دنیس سوارز، یکی از محصولات آکادمی ...


دنیس سوارز، یکی از محصولات آکادمی فوتبال بارسلونا، "لاماسیا"، احتمالا در نقل و انتقالات زمستانی که از هفته دیگر آغاز خواهد شد به بارسلونا بازمی گردد. ورزش سه: دنیس سوارز، یکی از محصولات آکادمی فوتبال بارسلونا، "لاماسیا"، احتمالا در نقل و انتقالات زمستانی که از هفته دیگر آغاز خواهد شد به بارسلونا بازمی گردد.

سوارز نزدیک به دو فصل است که بصورت قرضی برای تیم هایی نظیر سویا و ویارئال بازی می کند و با نمایش های خوب خود، لوئیس انریکه را متقاعد کرده تا او را به بارسلونا بازگرداند. انریکه در اولین نشست خبری تابستانی خود به صراحت گفت که برای به خدمت گرفتن سوارز، با مانع فیفا روبرو هستند و اگر محرومیت بارسلونا نبود، سوارز به باشگاه بازگردانده می شد و حالا که چیزی به اتمام محرومیت بارسا باقی نمانده، سوارز مانعی برای بازگشت به نوکمپ پیش روی خود نمی بیند.

بارسلونا اگر بخواهد تابستان آینده سوارز را از ویارئال به خدمت بگیرد، طبق توافق قبلی باید 3 میلیون یورو به این باشگاه بپردازد اما در نقل و انتقالات زمستانی مشکلی برای بازگرداندن این بازیکن نخواهد داشت. اضافه شدن آردا توران و الیکس ویدال، در کنار بازگشت سوارز می تواند تا حدود زیادی خیال انریکه را از نیم فصل دوم راحت کند. ضمن اینکه بارسا هنوز هم نیم نگاهی به جذب نولیتو از سلتا دارد.


ویدیو : دنیس سوارز در آستانه بازگشت به بارسلونا