دنیزلی سرمربی تیم ملی می شود؟ : مهدی تاج، عضو پرنفوذ فدراسیون فوتبال در مصاحبه ...



مهدی تاج، عضو پرنفوذ فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای اعلام كرد كه اگر نام سرمربی تیم ملی امید را اعلام كند ناخودآگاه اسم سرمربی تیم بزرگسالان هم لو می رود. این صحبت های تاج در واقع با مصاحبه های علی كفاشیان تناقض دارد چرا كه مصاحبه تاج نشان می دهد آنها در مورد سرمربی تیم امید و بزرگسالان به نتیجه رسیده اند اما فعلا نمی خواهند اسم مربیان را اعلام كنند.

 

آتی نیوز: در این میان كفاشیان هم مدام می گوید كه با هیچ گزینه ای مذاكره نكرده تا شاید فضا را آرام كند. وقتی تاج می گوید اگر اسم سرمربی امید را اعلام كنیم سرمربی بزرگسالان هم لو می رود باید نتیجه گرفت كه ملیت سرمربی مورد نظر فدراسیون یك موضوع كلیدی محسوب می شود و احتمالا آن كشور از لحاظ در اختیار داشتن مربیان سرشناس چندان غنی نیست به همین دلیل اگر سرمربی تیم امید معرفی می شد به احتمال فراوان با توجه به ملیتش رسانه ها می توانستند حدس بزنند كه مربی تیم بزرگسالان چه كسی است؟

شایعات به گوش رسیده از ساختمان فدراسیون فوتبال حاكی از آن است كه مصطفی دنیزلی، سرمربی سابق پاس و پرسپولیس كه محبوبیت خاصی در ایران دارد گزینه اصلی فدراسیون است و حتی مسولان فدراسیون با توافقات ابتدایی با او رسیده اند.

در این میان باید منتظر گذر زمان باشیم و برخی از ساختمان فدراسیون خبر می دهند كه این مربی تركیه ای بعد از جام ملتها به ایران می آید تا قراردادش را امضا كند.../آتی نیوز


ویدیو : دنیزلی سرمربی تیم ملی می شود؟