دم کرده‌ی رازک برای کنترل استرس : رازک و خواص آن استفاده از  خواص آرام بخشی ...



کنترل استرس , کنترل استرس و اضطراب , کنترل اضطراب و استرس

رازک و خواص آن

استفاده از  خواص آرام بخشی این گیاه بسیار ساده است. به 15 گرم میوه‌ی رازک و یک لیتر آب جوش نیاز دارید.
 
امان از این استرس! استرس کار، استرس کارهای خانه، استرس درس و مشق بچه‌ها، استرس امتحان، استرس ترافیک و دیر رسیدن و هزارتا استرس دیگر.

اما نمی‌شود که هر روز را با استرس شب کرد و شب‌ها هم از استرس نخوابید. باید راهی برای کنترل و مهار آن پیدا کرد. یعنی از هر موقعیتی برای ایجاد آرامش و لحظه‌ای سکوت و شادی استفاده کرد.

 یکی از راه های کنترل و کاهش فشارهای روحی میوه‌ی رازک است. برای لحظاتی هم که شده با یک نفس عمیق استرس‌ها را رها کنید و با ما همراه باشید.

 رازک گیاهی است با قدمت هزاران ساله که برای ساخت نوشابه و دارو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دم کرده‌ی رازک را در یک بطری شیشه‌ای بریزید. هر روز 3 فنجان از این دم کرده میل کنید. خواهید دید که کم کم استرس‌هایتان رفع خواهد شد. زمانی که دل شوره ها و استرس‌هایتان از بین رفت دیگر نیازی به این دم کرده ندارید

 این گیاه که به میوه‌ی رازک معروف است آرام بخش و خواب آور طبیعی است. از عصاره‌ی به دست آمده از گل‌های رازک در نوشابه سازی استفاده می‌شود. همچنین از این گیاه برای شفافیت و خوش عطر شدن ماءالشعیر استفاده می‌کنند.
 
استفاده از  خواص آرام بخشی این گیاه بسیار ساده است. به 15 گرم میوه‌ی رازک و یک لیتر آب جوش نیاز دارید.

 15 گرم گیاه رازک را در یک لیتر آب جوش بریزید و اجازه دهید به مدت حدود 10 دقیقه بجوشد. سپس بگذارید محلول به دست آمده خنک‌تر شود و سپس آن را صاف کنید. دم کرده‌ی رازک را در یک بطری شیشه‌ای بریزید. هر روز 3 فنجان از این دم کرده میل کنید. خواهید دید که کم کم استرس‌هایتان رفع خواهد شد. زمانی که دل شوره ها و استرس‌هایتان از بین رفت دیگر نیازی به این دم کرده ندارید.



منبع:commentfaiton

 


ویدیو : دم کرده‌ی رازک برای کنترل استرس