دمبل ویژه انگشت شست! +عکس : دمبل ویژه انگشت شست! +عکس یکی از آسان ترین روش ...



دمبل ویژه انگشت شست! +عکس

یکی از آسان ترین روش های ارتباطی این روزها استفاده از پیامک و ایمیل است زیرا تلفن همراه و اینترنت تقریبا در دسترس اکثر مردم دنیا قرار دارد. روزانه میلیاردها پیامک در دنیا میان تلفن های همراه جا به جا می شود.

افراد زیادی در دنیا از پیامک استفاده می کنند و عده ای نیز به آن اعتیاد پیدا کرده اند به طوری که همیشه تلفن همراه را در دست دارند و در حال پیامک زدن هستند. اکثر افرادی که پیامک میزنند معمولا از شست دستشان استفاده می کنند به همین علت بعد از مدتی دچار مشکلاتی خواهند شد. 


"تامبل" یک وسیله ورزشی است که به تازگی طراحی و وارد بازار شده است. این وسیله که یک دمبل در سایز بسیار کوچک است برای آن دسته از افرادی طراحی شده که روزانه بیش از 100 پیامک میزنند. این افراد معمولا از ناحیه شست دچار دردهای سختی می شوند.


تحقیقات نشان می دهد که تنها در انگلستان 26 میلیون نفر از مشکل شست دست رنج می برند و در دنیا این افراد می توانند به 200 میلیون نفر هم برسند. از این رو ورزش دادن و انجام نرمشی برای شست دست می تواند از مشکلات بزرگتر جلوگیری کند.

 

فروش ویژه , تخفیف ویژه , سریال گشت ویژه


دامبل دور شست قرار می گیرد و اگر روزانه با آن ورزش کنید دیگر دردهای عضلانی از بین خواهند رفت. این وسیله عجیب در روز اول فروشش با استقبال خوبی روبرو شد زیرا هیچ کس دوست ندارد به خاطر پیامک زدن درد بکشد.


این دمبل شست تنها 250 گرم وزن دارد و تنها برای پیامک بازها نیست و افرادی که مدت طولانی به تایپ کردن مشغول هستند نیز می توانند از آن استفاده کنند. این وسیله با اینکه ایده ای عجیب است اما می تواند به سلامت انسان کمک کند..../yjc.ir


ویدیو : دمبل ویژه انگشت شست! +عکس