دل پر زرینچه از رابطه‌بازی در فوتبال ایران : بازیکن سابق استقلال می‌گوید کسانی ...


بازیکن سابق استقلال می‌گوید کسانی در فوتبال ما هستند که مدرک مربیگری ندارند، اما همیشه تیم دارند. ایسنا: جواد زرینچه، بازیکن سابق استقلال با بیان این که رانتخواری و بده بستان‌ها در فوتبال ایران رخنه کرده، اظهار داشت: اگر من جواد زرینچه دوست وکیل و وزیر یا با معاون استانداری رفیق بودم الان تیم داشتم.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به این که این قدرت رانتخواری سال‌هاست در فوتبال ایران شکل گرفته، گفت: افراد سودجو در برخی از رسانه‌ها افرادی را دارند که با آنها همکاری می‌کنند به طوری که وقتی مصاحبه می‌کنی مصاحبه شما را کار نمی‌کنند و عکس‌ شما را چاپ نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه نگاه شایسته‌سالاری نیست. یعنی مدیران ما بررسی نمی‌کنند که آیا کسی که به عنوان مربی استخدام می‌کنند آیا شایستگی و توانایی این کار را دارد یا خیر؟ فکر می‌کنم این افراد با آن رانتخوارها و رابط‌ها سر وکار دارند و به این شکل به کار خود ادامه می‌دهند. افرادی همچون من هم که در تیم ملی بازی کرده‌ام و مدتی کاپیتان استقلال بوده‌ام، باید خانشین باشیم.

وی افزود: افرادی همچون من از رابطه با واسطه‌ها فراری هستند زیرا من فکر نمی‌کنم کسی که بار فنی داشته باشد با واسطه‌ها کار کند. کسانی که دلالی می‌کنند با افرادی همچون من راحت نیستند که مثلا بیایند به من بگویند ما برای نفر 700 میلیون قرارداد می‌بندیم و 40 درصد را برای خودمان بر می‌داریم. چون من رانتخواری نکرده‌ام سراعم نمی‌آیند.

بازیکن سابق استقلال در ادامه گفت: در فوتبال کشور ما کسانی هستند که مدرک مربیگری ندارند، اما همیشه تیم دارند. بروید ببینید این مربیان چه کار می‌کنند که همیشه تیم دارند؟!

وی در پایان خاطر نشان کرد: به نظر من مدیران باشگاه‌ها باید پاک کار کنند و با این افراد واسطه‌گر همکاری نکنند تا بتوانیم روزی شاهد شایسته سالاری باشیم.


ویدیو : دل پر زرینچه از رابطه‌بازی در فوتبال ایران