دلیل هراس مدیران تلویزیون از زنده بودن هفت چیست؟ : خنثی ترین تصمیمات ممکن این ...



خنثی ترین تصمیمات ممکن این روزها در رسانه ی ملی دیده می شود و باید دید آیا زنده نبودن برنامه هفت کمکی به پویایی و جذاب بودن برنامه می کند؟

کل خبر همین یک جمله است: برنامه هفت در دوره جدید زنده پخش نمی شود.

ناصر کریمان (مدیر گروه اجتماعی شبکه سوم سیما) درباره آخرین وضعیت برنامه سینمایی هفت گفت:«پخش برنامه هفت انشا الله از اواخر مهر ماه آغاز می‌شود. برنامه هفت در سری جدید قطعا زنده پخش نمی‌شود و به‌صورت ضبط شده پخش می‌شود.»(ایلنا)

مشخص نیست چرا متولیان شبکه 3 و سیما به این تصمیم خنثی رسیده اند و آیا اساسا توجه کرده اند که برنامه هایی مانند نود، هفت و ...تمام پویایی و جذابیتشان به زنده بودنشان است؟

 

دلیل تاریک بودن فضا چیست؟ , دلیل پایین بودن فشار چیست؟ , علت نر و ماده بودن موجودات زنده چیست؟

 
خنثی ترین تصمیمات ممکن این روزها در رسانه ی ملی دیده می شود و باید دید زنده نبودن برنامه هفت آیا کمکی به پویایی و جذاب بودن برنامه می کند یا خیر؟ به نظر می رسد این جنس تصمیمات محافظه کارانه آن هم برای برنامه ای چون هفت که مخاطبانش سینماگران و سینمادوستان ایرانی هستند نشان از نداشتن عزم جدی در اتاق فکر رسانه ی ملی برای جذب مخاطب فرهیخته ایرانی است.

آیا واقعا مشکل اول برنامه هفت که منجر به تعطیلی اش شد زنده بودن برنامه بود؟ از پشت پرده این تصمیم نکته ای جز چنگ زدن به اهرم ممیزی به چشم نمی خورد. اگر دلیل قانع کننده ی دیگری دارند به افکار عمومی و رسانه ها اعلام کنند.

 

اخبار فرهنگی - عصرایران

 


ویدیو : دلیل هراس مدیران تلویزیون از زنده بودن هفت چیست؟