دلیل عدم فعالیت بازیگر زن پیشکسوت : پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران ...


پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران گفت: شرایط سینما و تلویزیون امروز به گونه‌ای است که ترجیح می‌دهم هیچ فعالیتی نداشته باشم. سینما پرس: پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران گفت: شرایط سینما و تلویزیون امروز به گونه‌ای است که ترجیح می‌دهم هیچ فعالیتی نداشته باشم.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» اظهار داشت: من وضعیت فعلی سینمای ایران را نسبت به گذشته بسیار اسفناک می‌بینم. متاسفانه آدم‌هایی که در این سینما مشغول فعالیت هستند فکر می‌کنند که مخاطبان شان از کمترین شعوری برخوردار نیستند و به همین دلیل است که حاضرند با توسل به هر مسئله دم دستی و پیش پا افتاده‌ای دست به تولید اثر بزنند.

دلیل مرگ داوود رشیدی بازیگر , داوود رشیدی بازیگر پیشکسوت درگذشت علت فوت و عکس , شهاب عسگری بازیگر پیشکسوت تیاتر

بازیگر فیلم سینمایی «جهیزیه‌ای برای رباب» در بخشی دیگر از این گفت‌وگو بیان داشت: بعد از وقوع انقلاب اسلامی جای کار بیشتری برای زنان در سینمای ایران باز شد و نقش زن از حالت ابزاری و انفعالی به حالت بالفعل تغییر شکل داد و این امر برای من که از بدو ورودم در سینما برای خود چارچوب و ضوابطی را تعیین کرده بودم و هیچ گاه تمایل به عبور از خطوط قرمز شخصی ام نداشتم بسیار لذت بخش و شیرین بود.

وی افزود: وقوع انقلاب اسلامی توانست تعهد مرا نسبت به حضور در عرصه هنر ایران بیشتر کند و بعد از دریافت دو جایزه در سال‌های ابتدایی جشنواره فیلم فجر این تعهد به مراتب بیش از پیش شد.


ویدیو : دلیل عدم فعالیت بازیگر زن پیشکسوت