دلیل باخت ما تنها سرویس های قدرتمند آمریکا بود / آنها زخم خورده ایران بودند :



تنها شبکه تبادل تبلیغات در ایران , سفارت ایران در آمریکا , ارسال بسته از آمریکا به ایران

امتیازآورترین بازیکن ایران در مسابقه دوم برابر آمریکا گفت: «تیم ملی والیبال آمریکا قهرمان لیگ جهانی سال ۲۰۱۴ است و باید قبول کرد که این کشور در والیبال قدرتمند است.»

 امیر غفور در جمع بندی دو مسابقه ایران و آمریکا گفت: «در هر دو مسابقه متاسفانه شروع خوبی نداشتیم. باید قبول کنیم بعد از واگذاری دو ست به تیم قدرتمندی مانند آمریکا کسب پیروزی بسیار دشوار است.»

 

وی درباره پیروزی تیم ملی والیبال ایران در ست سوم هر دو مسابقه گفت: «شاید دلیل اصلی کسب این نتیجه نداشتن انگیزه کافی از سوی بازیکنان آمریکا در ست سوم باشد. زیرا آنان وقتی ست های اول و دوم را به سود خود خاتمه می دهند، فکر می کنند پیروزی قطعی است و با انگیزه کمتری به میدان می آیند.»

 

بازیکن تیم ملی والیبال تصریح کرد: «وقتی تیم ایران در ست سوم دو مسابقه پیروز شد، بازیکنان آمریکا برای یک امتیاز نگران می شوند و دوباره با انگیزه کامل به میدان می آیند و موفق نیز می شوند.»

 

وی در ارزیابی تیم آمریکا در این دو مسابقه افزود: «چیزی که واقعا تیم ایران را آزار داد سرویس های پرشی بازیکنان آمریکا بود. در زمانی های که ایران امتیازات پایاپای به دست می آورد دوباره با استفاده از سرویس های پرشی اختلاف را افزایش می دادند.»

 

غفور ابراز امیدواری کرد که در بازی های برگشت و در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی بازی هایی به مراتب بهتر برابر آمریکا برگزار کنند و گفت: «در لس آنجلس اصلا خوب نبودیم. دلیلش هم تنها سرویس های قدرتمند این تیم است. ایران در اندازه و قواره خودش نبود و امیدوارم در آینده بهتر بازی کنیم.»

 

وی تاکید کرد: «تیم ملی والیبال آمریکا از مسابقات قهرمانی جهان سال گذشته زخم خورده ایران بود و به دلیل شکست برابر ایران به جمع شش تیم برتر جهان راه نیافت. به همین دلیل با تمام توان مقابل ایران بازی کرد.»

 

ملی پوش والیبال ایران درباره مصدومیت و میزان آمادگی خودش گفت: «من هشت ماه مسابقه رسمی نداشتم. از قهرمانی جهان سال گذشته مصدوم بودم و در اینچئون و لیگ برتر نیز به صورت جدی بازی نکردم. از نظر بدنسازی خوب کار کردم اما باید در شرایط مسابقه قرار بگیرم تا آماده تر شوم.»

 

وی تصریح کرد: «در مسابقه دوم با آمریکا نسبت به بازی اول بهتر بودم اما هنوز توقع خودم را پاسخ ندادم. ۸۵ درصد مصدومیت کتفم برطرف شده که جای تشکر از پزشک تیم ملی دارد. ۱۵ درصد مابقی نیز باید در شرایط مسابقه درد بگیرد تا درمان شود.»

 

غفور درباره مسابقه بعدی تیم ایران در لهستان گفت: «در مجموع دیدارهای سختی در پیش رو داریم زیرا با قهرمانان بازی می کنیم. آمریکا قهرمان لیگ جهانی است، لهستان هم قهرمان جهان است و تیم روسیه که قهرمان المپیک بوده است. بنابراین دو مسابقه سخت نیز هفته چهارم لیگ جهانی خواهیم داشت. اگر بتوانیم سرویس پرشی لهستان را کنترل کنیم، امید به شکست این تیم داریم.»

 

 

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو : دلیل باخت ما تنها سرویس های قدرتمند آمریکا بود / آنها زخم خورده ایران بودند