دلیل آتش گرفتن هاوربردها چیست؟ : هاوربردها در دنیای امروزی ما مانند یک بادکنک ...


هاوربردها در دنیای امروزی ما مانند یک بادکنک در حال بزرگ‌تر شدن هستند ولی هرچقدر این دستگاه‌ها در میان عموم مردم نفوذ می‌کنند، میزان حوادث ناشی از استفاده نیز بالاتر می‌رود. وب‌سایت آی تی رسان: هاوربردها در دنیای امروزی ما مانند یک بادکنک در حال بزرگ‌تر شدن هستند ولی هرچقدر این دستگاه‌ها در میان عموم مردم نفوذ می‌کنند، میزان حوادث ناشی از استفاده نیز بالاتر می‌رود. در این میان گزارش‌های بسیاری درباره آتش گرفتن ناگهانی و بی‌دلیل هاوربردها به گوش می‌رسد که باید به شما بگوییم، این گزارش‌ها شایعه نبوده و واقعیت دارند.

دلیل جدایی آنجلینا جولی و برد پیت چیست؟ , دلیل بوی بد دهان چیست؟ , دلیل درد زیر شکم چیست

در ابتدا و پیش‌ از این‌که توضیح بدهیم که علت این آتش گرفتگی چیست، باید به شما اعلام کنیم که هاوربردها برخلاف نام خود در میان زمین و هوا معلق نمی‌مانند و با استفاده از چرخ‌های خود به اطراف می‌روند، بنابراین اگر قصد خرید یک وسیله که شما را در بین زمین و هوا به اطراف می‌برد را دارید، چندان هیجان‌زده نباشید زیرا این وسیله هنوز برای کاربری خانگی اختراع نشده است.

حال به دلیل این امر می‌پردازیم: هاوربردها برای حرکت خود مانند هر وسیله برقی دیگری به منبع انرژی نیاز دارند و به همین دلیل نیز بسیاری از شرکت‌ها برای این کار از باتری‌های لیتیومی موجود در بازار استفاده می‌کنند. این امر به‌سادگی می‌تواند ریسک کار را به‌شدت بالا ببرد زیرا این باتری‌ها در برابر تخلیه انرژی در نرخ بالا، بسیار حساس عمل کرده و انتقال حرارتی بالایی را از خود به نمایش می‌گذارند که نتیجه این امر، آتش گرفتن بدنه هاوربرد خواهد بود.

دلیل تب کردن بچه‌ها موقع دندان درآوردن چیست؟ , دلیل ورم کردن پاها چیست؟ , دلیل عقب افتادن پریود چیست

بسیاری از خطوط هوایی جهان حتی اجازه حمل این دستگاه‌ها به داخل هواپیما را نمی‌دهند زیرا این باتری‌ها به‌قدری ناپایدار هستند که نمی‌توان به آن‌ها اعتماد داشت. تا به امروز گزارش‌های متعددی درباره آتش‌سوزی شدید خانه‌ها و آسیب‌های شدید مالی و جسمی به صاحبان هاوربردها منتشر شده است.

دلیل بزرگداشت اربعین چیست؟ , دلیل بزرگداشت اربعین چیست؟ انشا , دلیل بزرگداشت اربعین چیست

بنابراین اگر شما دوست دارید هاوربرد داشته باشید، نخست این‌که از مراکز غیر معتبر و سایت‌های آنلاین کم‌تر شناخته شده، خرید نکنید و دوم این‌که هاوربرد خود را تنها در محیط باز استفاده کنید تا در صورت آتش گرفتن آن، تنها هاوربرد از بین برود.


ویدیو : دلیل آتش گرفتن هاوربردها چیست؟