دلزدگی از همسر پس از زایمان؟! : افسردگی بعد از زایمان گاه با احساس بیزاری و ...


افسردگی بعد از زایمان گاه با احساس بیزاری و انزجار از همسر همراه است. صدایش را نمیتوانید تحمل كنید، وقتی كه غذا میخورد حتی نمیتوانید او را نگاه كنید و با خودتان میگویید: «او چرا اینجوری غذا میخورد»؟ وب سایت نی نی بان: در هفته های نخست پس از تولد فرزندتان كم خوابی های مداوم شبانه، شما را حساستر و آسیبپذیرتر میكند و گاه گریه های بیامان نوزادتان شما را بیشتر آزرده میسازد، اما بهترین كار این است كه با همسرتان حرف بزنید و شرایط خود را بیشتر برایش توضیح دهید و بگویید در چنین حالتی، كنترل كردن خودتان برایتان دشوارتر شده است.

دلزدگی از همسر پس از زایمان؟!

متن تشکر از همسر بعد از زایمان , بهترین همسر , زایمان طبیعی

افسردگی بعد از زایمان گاه با احساس بیزاری و انزجار از همسر همراه است. صدایش را نمیتوانید تحمل كنید، وقتی كه غذا میخورد حتی نمیتوانید او را نگاه كنید و با خودتان میگویید: «او چرا اینجوری غذا میخورد»؟ خلاصه احساس دلزدگی نسبت به او پیدا میكنید و دوست دارید فاصله بیشتری از او داشته باشید. این احساس، در بسیاری از خانمها مدتی پس از تولد فرزندشان به وجود میآید و شما در این میان تنها نیستید! اما چرا این نفرت به وجود میآید؟ و چگونه میتوان آنرا تا حدودی برطرف كرد؟

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



چطور با کودکانمان خوش بگذرانیم؟

فیلم زایمان طبیعی , همسر یابی , همسر ترامپ

بسیاری پدر و مادرها متوجه نمی شوند وقت گذاشتن برای فرزند واقعا یعنی چه. به اشتباه فكر می كنند بعضی فعالیت ها جزء وقت گذاشتن برای او به شمار می آیند و بعضی دیگر نه. اكثر پدر و مادرها عقیده دارند چنین فعالیت هایی باعث رشد فرزندشان می شود مثل بازی كردن با یك اسباب بازی آموزشی یا چیز جدیدی به او یاد دادن.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



بازی‌ رایانه‌ ای ترسناک، خوب یا بد؟!

همسر مهران مدیری , زنان و زایمان , همسر

درست است که در همه کارتون‌ها و انیمیشن‌های ساخته شده برای كودكان سرانجام شخصیت‌های مثبت به پیروزی دست می‌یابند اما غالبا این موفقیت و پیروزی، با اعمال خشونت ممكن می‌شود و از آنجا كه طبق سخن پیشین كودكان با شخصیت‌های داستان‌ها و كارتون‌ها همزاد‌پنداری می‌كنند و در روزمره و بازی‌هایشان در جلد نقش‌های برگرفته از تماشای برنامه‌ها می‌روند و به نگاهی دیگر با آنها زندگی می‌كنند، لذا انتخاب محتوای این گونه برنامه‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



تعیین جنسیت جنین، هفته چندم بارداری؟!

سایت همسر یابی , زایمان , همسر مهناز افشار

مركز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مكرر ابن سینا برای نخستین بار روش جدیدی را برای تعیین جنسیت جنین از هفته هفتم تا دهم بارداری راه‌اندازی كرد. تعیین جنسیت جنین قبل از تولد به روش‌های مختلفی قابل انجام است كه برخی، تهاجمی و برخی غیر تهاجمی هستند. روش‌های تهاجمی تشخیص جنین قبل از تولد مانند آمینوسنتز، نمونه‌برداری از پرزهای جفتی و نمونه‌برداری از خون جنین، عوارضی از جمله سقط جنین و عفونت را برای مادر و جنین به همراه دارد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



اگر کودک بی حوصله دارید بخوانید!
 
جراح زنان و زایمان , همسر بهداد سلیمی , همسر مهران غفوریان

چگونه می توان بی حوصلگی کودک را درمان کرد و آن را برطرف کرد چرا کودکان دچار این حالت می شوند و وظیفه والدین در این زمینه چیست؟

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : دلزدگی از همسر پس از زایمان؟!