دلایل اعدام شوهر عمه «اون» : یکی از نزدیکان خاندان حاکم کره شمالی مدعی شد، ...


یکی از نزدیکان خاندان حاکم کره شمالی مدعی شد، کیم جونگ اون، شوهرعمه خود را احتمالا به دلیل آنکه نقش تامین کننده دختران جوان برای پدرش را داشت، کشته است. خبرگزاری ایسنا: یکی از نزدیکان خاندان حاکم کره شمالی مدعی شد، کیم جونگ اون، شوهرعمه خود را احتمالا به دلیل آنکه نقش تامین کننده دختران جوان برای پدرش را داشت، کشته است.

روزنامه دیلی میل نوشت:  براساس این ادعا «جانگ سونگ تائک»، شوهرعمه «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی در زمان حکومت پدرش وظیفه تامین و به خدمت گرفتن دختران جوان را برای حرمسرای وی که نام آن را «بخش شادی» گذاشته بودند، داشته است. برخی از این دختران تنها 15 سال سن داشتند.

«کنجی فوجیموتو»، یکی از آشپزان سابق خانواده کیم شرح می‌دهد که کیم جونگ اون انزجار شدیدی از رفتارهای غیراخلاقی و بی‌بندوباری پدرش داشته و اکنون شوهرعمه‌اش را به خاطر سوءاستفاده از جایگاهش مجازات کرده است.

فوجیموتو مدعی است جانگ سونگ تائک تاکید داشته که ابتدا خودش باید با دخترانی که کاندیدا شده‌اند، همبستر شود تا بعد آن‌ها را برای حرمسرای رهبر کره شمالی در نظر بگیرد.

فوجیموتو به وب‌سایت ان.کی نیوز (NK News) متعلق به افراد فراری از کره شمالی گفته است: کیم جونگ اون از این رفتار بیش از هر چیزی نفرت داشته داشت. کیم ایل سونگ، پدر بزرگ وی نیز از این کارها می‌کرد و پدر وی نیز سابقه طولانی از زن‌بارگی داشت. بنابراین وی که این رفتارها را دیده می‌خواهد ثابت کند که با آن‌ها تفاوت دارد و این گونه رفتارها را ریشه‌کن خواهد کرد.

وی افزود: جانگ سونگ تائک نیز با چندین زن رابطه داشت. کیم جونگ اون نمی‌توانست این رفتار را ببخشد بنابراین وی را اعدام کرد.

وی تاکید کرد که شوهرعمه رهبر کره شمالی وظیفه گرفتن آزمون‌های رقاصی و خوانندگی و دیگر آزمون‌ها را از دختران داوطلب برعهده داشته است و بنا به ادعای وی این دختران باید برای شرکت در آزمون با شوهرعمه رهبر کره شمالی همبستر می‌شدند.

برخی کارشناسان قابل اطمینان بودن این سرآشپز ژاپنی را که از سال 1989 تا 2001 برای خاندان حاکم کره شمالی کار می‌کرده است، زیر سوال برده‌اند.

این سرآشپز مدعی است کیم جونگ ایل عاشق خوردن ماهی‌های زنده و شراب‌های گران قیمت فرانسوی بوده است و حتی یک بار وی را به چین فرستاده تا برایش همبرگرهای مک‌دونالد بخرد.


ویدیو : دلایل اعدام شوهر عمه «اون»