دلایل ازدواج نکردن «ماه چهره خلیلی» : ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون ...


ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی در باره علت ازدواج نکردنش گفته است.  شبکه ایران: ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی در گفت‌وگویی با «زندگی ایرانی» در باره علت ازدواج نکردنش گفته است: من اگر در کنار خانواده نباشم در ایران و مشغول کار هستم.

 سه چهار سال هم هست که اغلب کارهایی که انجام دادم در شهرستان فیلمبرداری می‌شده و مدام در سفر بوده‌ام. فکر می‌کنم وقت برای ازدواج هست. الان در حوزه کاری‌ام بعد از 10 سال تازه در کار جا افتاده‌ام. بعد از از دست دادن مادربزرگم، استاد سمندریان و ایرج قادری عزیز حس کردم تمام کسانی را که روی کمک و حمایتشان حساب می ‌کردم از دست دادم و با درگذشت آنها احساس می‌کنم مسئولیتم بیش از گذشته است و دیگر وقتش رسیده که روی پای خودم بایستم.


دلایل ازدواج نکردن پسرها , ازدواج ماه چهره خلیلی , مراسم ازدواج ماه چهره خلیلی

پیدا کردن اولویت سوم یعنی ازدواج یک مقدار سخت است

وی در ادامه افزوده است: خیلی از بازیگران هستند که ازدواج کرده‌اند زندگی موفقی دارند و کارشان را هم به خوبی پیگیری می‌کنند. اما شرایط من به دلیل دوری از خانواده‌ام مقداری متفاوت است. تشکیل خانواده و آشنایی شرایط خاص خودش را می‌طلبد. خانواده و کار همیشه برای من در اولویت قرار داشته و به همین دلیل پیدا کردن اولویت سوم یعنی ازدواج یک مقدار سخت است.

ازدواج باید اتفاق بیافتد

خلیلی همچنین گفته است: فکر می‌کنم ازدواج چیزی است که باید قسمت انسان شود. ازدواج چیزی نیست که به دنبال آن برویم تا اتفاق بیافتد.

نقش زن تازچو را بازی می‌کنم

خلیلی که این روزها در پروژه سینمایی «لاله» نقش همسر سینان تازچو(بازیگر ترک) را بر عهده دارد در این باره توضیح داده است: اسم این نقش سوزان است که در واقع زن آقای تازچو است. رضا مربی اتومبیلرانی لاله است. لاله از او که چهار بار در ایران به قهرمانی رسیده است تقاضای کمک می‌کند. اما او دلایل زیادی برای رد این تقاضا دارد. سوزان باعث می‌شود که رضا مربی‌گری لاله را قبول کند.


ویدیو : دلایل ازدواج نکردن «ماه چهره خلیلی»