«دلال معروف» فوتبال دستگیر شد : رئیس کمیته صیانت از اخلاق حرفه‌ای فوتبال از ...



رئیس کمیته صیانت از اخلاق حرفه‌ای فوتبال از دستگیری دلال معروف فوتبال با ۴۰ حکم بازداشتی و شاکی خصوصی خبر داد و گفت: این دلال معروف همچنان در کنار یکی از تیم‌های لیگی فعالیت می‌کرد!

  علیرضا علیپور درباره مشکلات دلالی در فوتبال ایران، از دستگیری یک دلال خبر داد و اظهار کرد: چهارشنبه شب در ورزشگاه انقلاب کرج یکی از دلال های معروف که حدود ۴۰ حکم بازداشت و شاکیان خصوصی داشت و همچنان در کنار یکی از باشگاه های لیگ یکی فعالیت می کرد، بازداشت شد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون سهمیه ورود بازیکنان به فوتبال قهرمانی و نیمه قهرمانی کمتر از ۵ هزار است، در حالیکه حداقل ۵ میلیون نفر علاقمند به حضور در این حوزه هستند.

رئیس کمیته صیانت فوتبال علت ورود دلال ها به فوتبال کشور را نبود برنامه ریزی و سیستم خواند.

علیپور هم در ادامه گفت: ما به شناسایی مافیای فوتبال و پدرخوانده ها پرداختیم و دو سه سال است که فدراسیون به طور جدی جلوی اینگونه فعالیت ها را گرفته ایم.

او به کنترل ورودی و خروجی تیم ها اشاره کرد و گفت: با همه اتفاقات متاسفانه مدتی است که فرصتی برای فعالیت دوباره دلال ها ایجاد شده است.

علیپور که پنجشنبه شب در شبکه خبر حضور یافته بود، افزود: ما لیست ۱۰۱ نفر داشتیم که چهارسال قبل به باشگاه ها اعلام شد که منع فعالیت در رابطه با دلالیسم داشتند.

 

 اخبار حوادث  -  مهر 


ویدیو : «دلال معروف» فوتبال دستگیر شد