دلار امروز ۱۰۰۸ تومان شد. :     قیمت دلار امروز در بازار تهران به ۱۰۰۸ تومان ...



 

 

قیمت دلار امروز در بازار تهران به ۱۰۰۸ تومان رسید.

 


تبدیل دلار به تومان , قیمت دلار امروز , دلار امروز

 


به گزارش خبرنگار مهر، امروز هر دلار آمریکا در بازار تهران ۱۰۰۸ تومان فروخته و ۱۰۰۰ تومان توسط صرافی ها خریداری شد.

 


صرافی‌های تهران دلیل عمده افزایش قیمت دلار در بازار را فرارسیدن ماه ژانویه و تعطیلات کریسمس کشورهای حوزه آمریکا و اروپا عنوان می کنند.

 


روز گذشته نیز قیمت هر دلار آمریکا در بازار تهران ۱۰۰۵ تومان فروخته شد. قیمت دلار در بازار طی حداقل یک سال گذشته همچنان ثابت و کمتر از هزار دلار معامله شده است.

 


همچنین قیمت هر یورو نیز برای فروش یکهزارو ۴۴۵ تومان و برای خرید یکهزارو ۴۳۸ تومان بود. قیمت هر پوند انگلیس نیز برای فروش در صرافی ها یک هزارو ۶۳۵ تومان و برای خرید یک هزارو ۶۱۰ تومان اعلام شد.

 


قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز در بازار امروز تهران ۲۶۶ هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید ۲۶۵ هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی ۱۳۶ هزار تومان و ربع سکه ۶۹ هزار تومان است.

 


پس از متعادل شدن قیمت سکه در بازار داخلی، حال نوبت به افزایش قیمت دلار رسیده است، این در حالی است که محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرده است که این بانک همواره بر بازار سکه و ارز نظارت دارد و در صورت مشاهده نوسانات آن را مدیریت می کند.

 


بهمنی مطرح کرده است که قیمت ارز و سکه را بازار تعیین می کند و قیمت آن تابعی از عرضه و تقاضا است، در عین حال بانک مرکزی بر تعیین نرخ ارز بر اساس قیمت شناور آزاد تاکید دارد. وی یکی از موفقیتهای بانک مرکزی را پائین نگهداشتن نرخ دلار در کمتر از هزار تومان عنوان کرده است.

 

 

 


ویدیو : دلار امروز ۱۰۰۸ تومان شد.