دكمه مانتو زورگیر نقاب دار را لو داد! : زورگیر نقاب‌داری كه اقدام به سرقت النگو‌های ...


زورگیر نقاب‌داری كه اقدام به سرقت النگو‌های 80 میلیون ریالی كرده بود، با تلاش پلیس در كمتر از یك هفته دستگیر شد. خبرگزاری فارس: زورگیر نقاب‌داری كه اقدام به سرقت النگو‌های 80 میلیون ریالی كرده بود، با تلاش پلیس در كمتر از یك هفته دستگیر شد.
 
در محل اسلام آباد شهر زنجان خانم خانه‌داری با صدای زنگ اقدام به گشودن در می‌كند، غافل از اینكه گشودن در برایش 80 میلیون ریال آب خواهد خورد.
 
وی كه در انتظار میهمان و اعضای خانواده بود با گشودن در با فرد نقابداری در پشت در مواجه می‌شود. زورگیر با تهدید خانم خانه‌دار اجازه هر عكس‌العملی را از وی گرفته و او را نقش بر زمین و اقدام به زورگیری می‌كند.
 
زورگیر كه آشنایی كاملی با خانم خانه‌دار داشت و می‌دانست در دست وی پنج النگو وجود دارد با قیچی كه همراه خود آورده بود اقدام به بریدن النگوهای وی می‌كند.
 
اما خانم خانه‌دار ضمن درگیر شدن با وی با وجود اینكه بخشی از لباس‌های وی را می‌كند، موفق نمی‌شود از زورگیری جلوگیری كند، اما همین درگیری كافی بود تا سارق توسط ماموران زبده آگاهی شناسایی و دستگیر شود.
 
پس از این حادثه خانم خانه‌دار با پلیس تماس و ماموران آگاهی و كلانتری 13 زنجان بلافاصله در محل حادثه حاضر و به بررسی صحنه جرم می‌پردازند. خانم خانه‌دار اعلام می‌كند كه در این حادثه پنج النگوی وی به قیمت 8 میلیون تومان به سرقت رفته است.
 
*دكمه‌هایی كه سارق را لو داد
 
پلیس با بررسی دقیق محل حادثه دو دكمه كه متعلق به مانتوی زنانه و زورگیر است را كشف و اقدام به بررسی و پر س و جو از محل می‌كند. پلیس در حین تحقیقات به همسایه دو خانه آن طرف‌تر مال‌باخته مشكوك و وی را برای توضیحات فرا می‌خواند.
 
زورگیر كه خانم همسایه است پس از روبه‌رو شدن با ادله‌های پلیس لب به اعتراف می‌گشاید و زورگیری را گردن می‌گیرد. اموال مال‌باخته توسط پلیس به صاحبش بازگردانده می‌‌شود.


ویدیو : دكمه مانتو زورگیر نقاب دار را لو داد!