دكتر متخصص بیهوشی، قلابی از آب در آمد : رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری ...



رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری یك متخصص بیهوشی قلابی در قم خبر داد و گفت: نامبرده با ارائه مدارك هویتی جعلی به یكی از بیمارستان‌های قم به مدت یك ماه مشغول به كار بوده است.

به گزارش آرمان، سرهنگ "احمد كرمی "در گفت‌وگو با پلیس، اظهارداشت: در پی دریافت گزارشی از دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی، مبنی بر تناقض و ابهام در مدارك هویتی و تحصیلی یك پزشك نما در بیمارستانی در قم، بلافاصله موضوع در دستور كار ماموران آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی با اشاره به اینكه پس از استعلام مدارك هویتی نامبرده، مشخص شد وی تشابه ظاهری زیادی با یك دكتر متخصص بیهوشی دارد، افزود: متهم كه با جعل عنوان و ارائه مدارك هویتی، نظام پزشكی و مدارك تخصصی جعلی، خود را به عنوان پزشك معرفی کرده بود. در تحقیقات فنی ماموران سرانجام به جرم خود اعتراف كرد.

سرهنگ كرمی ادامه داد: نامبرده با استخدام قراردادی در یكی از بیمارستان‌های این شهرستان به مدت یك ماه در ۱۲ شیفت ۲۴ساعته مشغول به كار بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به دو فقره سابقه كیفری این متهم، گفت: وی اذعان كرد، اسناد جعلی را از فردی دارای مدرك كارشناسی رایانه كه اكنون در زندان است با پرداخت۱۰میلیون ریال دریافت كرده و همچنین دوره كاردانی بیهوشی را در دانشگاه گذرانده و از سال ۱۳۸۲ در مراكز درمانی استان‌های لرستان، تهران و اصفهان نیز فعالیت داشته است.

كرمی با تاكید بر اینكه فعالیت اینگونه افراد در مراكز درمانی بسیار حساس و تهدیدی برای سلامت شهروندان است خواست تا مجریان امر نظارت دقیق تری داشته باشند.

 

 اخبار حوادث - آرمان 


ویدیو : دكتر متخصص بیهوشی، قلابی از آب در آمد