دفن جسد همسر در حیاط خانه ویلایی : اخبار حوادث -  دفن جسد همسر در حیاط خانه ...



اخبار حوادث -  دفن جسد همسر در حیاط خانه ویلایی

مرد جنایتکار که پس از قتل همسرش جسد او را دفن کرده بود، در عملیات تعقیب و گریز پلیس شد.تحقیقات درحالی ادامه دارد که احتمال می‌رود‌این مرد سه سال قبل جنایت دیگری را مرتکب شده باشد.

مرد میانسال آرام و خونسرد با بیلی که به دست داشت، سطح خاک را صاف کرد تا کسی متوجه کندن محل نشود. نگاهی به اطراف انداخت، تمام مدت حواسش بود تا کسی او را در‌این حال نبیند. زمانی که مطمئن شد کسی در آن اطراف نیست، بیل را گوشه باغ قرار داد و وارد خانه شد. تا‌اینجا همه چیز خوب پیش رفته بود، حالا نوبت اجرای مرحله دوم نقشه اش بود، باید طوری صحنه سازی می‌کرد که همه تصور کنند زیور بی خبر خانه را ترک کرده است. حبیب به طرف تلفن رفت و شماره‌ای را گرفت، بعد از چند بوق تماس برقرار شد و او شروع به صحبت کرد:" مادرت صبح برای خرید به جمعه بازار رفت اما هنوز برنگشته است." و ساعاتی بعد حبیب و فرزندانش به پلیس مراجعه کردند تا ناپدید شدن زیور را گزارش دهند. با اعلام‌این شکایت تحقیقات پلیسی برای یافتن زن میانسال آغاز شد و خیلی زود راز جنایتی هولناک که توسط همسر او صورت گرفته شده بود برملا شد.


اعلام فقدانی
اوایل فروردین ماه امسال مرد میانسالی به همراه پسرش به اداره پلیس رفت و از ناپدید شدن همسرش خبر داد. او به پلیس گفت:"امروز صبح همسرم به نام زیور برای خرید به جمعه بازار رفت، اما برنگشت. هر چه با تلفن همراه او تماس گرفتم در دسترس نبود، نمی‌دانم چه اتفاقی برای او افتاده است."


وقتی پلیس از ناپدید شدن زن میانسال با خبر شد، تحقیقات برای یافتن او آغاز شد. رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در رابطه با‌این خبر به «قانون» گفت:"در تحقیقاتی که انجام دادیم دلیلی بر گروگانگیری زن میانسال به دست نیامد، چرا که زیور از نظر مالی در وضعیتی بود که افرادی نقشه ربودن او را کشیده باشند، از طرفی زن میانسال با شخصی مشکل نداشت که‌این آدم ربایی به خاطر کینه صورت گرفته باشد. بدین ترتیب فرضیه آدم ربایی رنگ باخت، تحقیقات میدانی ادامه داشت تا‌اینکه در بررسی‌های میدانی مشخص شد که زیور با همسرش مشکل داشته است. حتی همسایه‌های زن میانسال اظهار می‌کردند که زیور از بداخلاقی‌های شوهرش چندین بار به همسایه‌ها گلایه کرده بود."


فرضیه قتل
سرهنگ عظیمی‌ادامه داد:" باتوجه به مدارک به دست آمده به همسر زیور مشکوک شدیم، اما مرد میانسال اظهار می‌کرد که از سرنوشت همسرش بی خبر است. برای به دست آوردن مدارک بیشتر با هماهنگی بازپرس ویژه قتل شهرستان، اکیپی از ماموران تشخیص هویت راهی خانه زیور شدند."


تیم جنایی بدون آنکه حساسیت مرد میانسال را برانگیزد، راهی خانه حبیب شد و به بررسی داخل خانه پرداخت و در‌این بررسی‌ها لکه‌های خونی داخل خانه به دست آمد که حکایت از جنایتی خاموش را در خانه ویلایی می‌داد. حبیب با دیدن لکه‌های خون و برملا شدن راز ناپدید شدن همسرش، بلافاصله اقدام به فرار می‌کند و سوار بر خودروی نیسان خود تلاش می‌کند تا شهر را ترک کند.


جسدی داخل باغ
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران گفت:" با فرار مرد میانسال به کلیه واحدهای گشت مشخصات حبیب و خودرویش اعلام شد و کلیه راه‌های ورودی و خروجی شهر زیر نظر گرفته شد. از سویی به کلیه شهرستان‌های اطراف نیز اعلام شد تا در صورت مشاهده متهم فراری او را دستگیر کنند. همزمان با عملیات جست‌وجو برای یافتن تنها مظنون پرونده، باتوجه به فرار حبیب از خانه ویلایی، احتمال وقوع جنایت از سوی او قوت گرفت. با‌این فرضیه که جسد داخل خانه است، بازرسی از خانه ویلایی آغاز و ماموران پلیس داخل باغ و زیر خاک جسد زن میانسال را پیدا کردند."


سرهنگ عظیمی‌ادامه داد:" متهم فراری که تمامی‌راه‌های خروجی شهر را بسته می‌دید، تغییر مسیر داد که کارآگاهان جنایی خودروی او را در محل شناسایی کردند. حبیب پس از تعقیب و‌گریز ناچار به ترک خودرو شده و با پای پیاده اقدام به فرار می‌کند که در نهایت توسط کارآگاهان دستگیر می‌شود."


اعتراف به جنایت
مرد میانسال که در برابر مدارک و شواهد پلیسی قرار گرفته بود، چاره‌ای جز اعتراف به قتل ندید و در‌این رابطه گفت:"مدت‌ها بود که با همسرم مشکل داشتم و‌این اختلافات هر روز بیشتر می‌شد. روز حادثه دوباره باهم دعوایمان شد، آنقدر عصبانی شده بودم که با چکشی که داخل خانه بود او را به قتل رساندم. پس از جنایت، جسد را به داخل باغ پشت خانه بردم و دفن کردم. اما چون می‌دانستم بعد از مدتی جنازه بو می‌گیرد و دچار فساد می‌شود، مقداری آهک و گچ روی جسد ریختم و بعد روی آن را با خاک پر کردم تا بوی تعفن راز جنایت را برملا نکند. بعد به خانه آمدم و همه چیز را تمیز و خانه را مرتب کردم به طوری‌که خبری از درگیری ساعتی قبل نبود. پس از قتل با بچه‌هایم تماس گرفتم و به دروغ گفتم مادرتان امروز برای خرید به جمعه بازار رفته بود اما برنگشته و هر چه با تلفن همراهش تماس می‌گیرم جواب نمی‌دهد. برای‌اینکه ثابت کنم در ناپدید شدن همسرم نقشی ندارم به پلیس مراجعه کردم و ناپدید شدن او را خبر دادم. "


با اعتراف مرد میانسال به جنایت او با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. سرهنگ عظیمی‌ادامه داد:" در ادامه بررسی‌ها مشخص شد سه سال قبل برادر حبیب به طرز مرموزی در قوچان به قتل رسیده است و پرونده‌این جنایت همچنان باز است و متهم اصلی آن شناسایی نشده است. از آنجایی که مرد میانسال در جنایت خود خونسرد بوده،‌این احتمال وجود دارد که در قتل برادرش نقش داشته باشد. تحقیقات در رابطه با‌این احتمال ادامه دارد."
اخبار حوادث - قانون

 


ویدیو : دفن جسد همسر در حیاط خانه ویلایی