دفاع وزیر آمریکایی از توافق هسته ای با ایران در میان سوت زدن اسرائیلی ها: تنها چند هفته تا امضا فاصله داریم :



ایران یدک هفته دفاع مقدس , هفته دفاع مقدس , تنها شبکه تبادل تبلیغات در ایران

این تحریم ها دولت تهران را از 160 میلیارد دلار درآمد نفتی محروم کرد./سوت زدن اعتراض آمیز برخی از حاضر به اندازی زیاد بود که مدیر جلسه از حاضران خواست سوت زدن را متوقف کنند و به سخنان وزیر گوش کنند.

وزیر خزانه داری آمریکا در نشست حامیان اسرائیل، خواستار امضای توافق هسته ای با ایران شد.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری ها، "جاکوب لو" وزیر خزانه داری آمریکا روز یکشنبه در سخنانی در نشستی در نیویورک خواستار امضای توافق هسته ای با ایران شد. این درخواست او با انتقاد شدید حاضران روبه رو شد.

وزیر خزانه داری آمریکا در این نشست در جمع 1500 نفر شرکت کننده در نشست سالانه روزنامه اسرائیلی "جروزالم پست" در یکی از هتل های نیویورک گفت: تنها چند هفته با مهلت نهایی توافق هسته ای با ایران که صلح آمیز بودن ماهیت برنامه هسته ای تهران را تضمین می کند؛ فاصله داریم.

او در پاسخ به شعارهای انتقاد آمیز حاضران گفت: راه حل دیپلماتیک، بهترین راه حل است.
وی افزود: تهران، عناصر اصلی در برنامه هسته ای اش را متوقف و کاهش داد.

وزیر خزانه داری آمریکا در واکنش به سوت زدن اعتراضی برخی از حاضران توضیح داد: برخی گفتند که ایران فریبکاری خواهد کرد؛ تحریم های ما علیه ایران در دوره توافق چند مرحله ای فروخواهد پاشید و این روند باعث می شود ایران به زودی بمب اتمی به دست آورد اما هیچ یک از اینها محقق نشد.

سوت زدن اعتراض آمیز برخی از حاضر به اندازی زیاد بود که مدیر جلسه از حاضران خواست سوت زدن را متوقف کنند و به سخنان وزیر گوش کنند.


در این نشست شماری از مقامات نظامی و سیاسی سابق اسرائیل نیز حضور داشتند.

او ادامه داد: من فقط از شما می خواهم به من گوش بدهید همانطور که ما به شما گوش می دهیم ... ما درباره ایران از زیرساخت های تحریم ها چشم پوشی نخواهیم کرد و می توان آنها را به سرعت برگرداند. این تحریم ها دولت تهران را از 160 میلیارد دلار درآمد نفتی محروم کرد و باعث شد تولید ناخالص داخلی ایران بین سال های 2012 تا 2014 میلادی، به میزان 9 درصد کاهش یافت.

وزیر خزانه داری آمریکا ضمن تاکید بر دوستی تل آویو و واشنگتن گفت آنچه که دولت باراک اوباما برای امنیت اسرائیل انجام داد هیچ دولت دیگر آمریکا انجام نداد.  

 

اخبار سیاست خارجی - عصرایران

 


ویدیو : دفاع وزیر آمریکایی از توافق هسته ای با ایران در میان سوت زدن اسرائیلی ها: تنها چند هفته تا امضا فاصله داریم