دفاع جانانه قلعه‌نویی از نامزدی سلطانی‌فر برای وزارت ورزش و جوانان : دفاع جانانه ...



وزارت ورزش و جوانان , تعداد رای فخرالدین برای وزارت ورزش , وزارت ورزش

دفاع جانانه قلعه‌نویی از نامزدی سلطانی‌فر برای وزارت ورزش و جوانان

سرمربی اسقلال از حضور مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش‌ و جوانان حمایت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگویی درباره‌ مسائل مختلفی صحبت کرد.
متن این پرسش و پاسخ در زیر می‌آید:
به نظر می‌آید با وجود پیروزی مقابل صبا از عملکرد بازیکنان رضایت کامل ندارید؟
از هواداران عذر می‌خواهم که نتوانستیم فوتبال زیبایی خصوصاً در نیمه دوم ارائه دهیم. در نیمه اول بد نبودیم اما در نیمه دوم چند جوان به زمین آمدند و حق صبا بود که در این نیمه پیروز شود. با این همه با درخشش رحمتی پیروز شدیم و فکر می‌کنم به غیر از رحمتی سایر بازیکنان در شرایط خوبی نبودند.

وضعیت کلی ورزش ایران هم این روزها دستخوش تغییرات است. رئیس‌جمهور از مسعود سلطانی‌فر به عنوان گزینه وزارت ورزش یاد کرده‌اند...
خدا را شکر می‌کنم که از معدود دفعاتی است که می‌بینیم وزیر انتخابی از بطن ورزش انتخاب می‌شود و به لحاظ کارنامه حضور در ورزش، عملکرد مطلوبی پیش از این داشته است. اعتقاد دارم سلطانی‌فر می‌تواند ان‌شاءالله پس از کسب رأی اعتماد به ورزش ما سروسامان دهد.

ارزیابی‌تان از نگرش دولت آقای روحانی نسبت به ورزش چیست؟
جای خوشحالی دارد که آقای روحانی همان حساسیتی را که روی بقیه وزارتخانه‌ها داشت، روی ورزش هم دارد و در واقع این‌طور نیست که هر که را از دایره لیست کابینه بیرون مانده باشد، برای ورزش انتخاب کنند. سلطانی‌فر یک مدیر متخصص است و ان‌شاء‌الله بتواند تحول خوبی را در ورزش ایجاد کند.

دلایل خوش‌بینی شما و امیدواری‌تان و این‌که می‌گویید نگاه به ورزش جای خوشحالی دارد،‌ چیست؟
دلایل متعددی وجود دارد. یکی این که ورزش را در عرض سایر امور می‌داند و دیگر آن را درجه دوم و سوم به حساب نمی‌آورد. یکی این‌ که واقع‌بینانه به ورزش نگاه می‌کند و می‌گوید شعارزده عمل نمی‌کند. یکی دیگر اینکه می‌خواهد برای بخش خصوصی، انگیزه و جذابیت حضور و سرمایه‌گذاری ایجاد کند.

امیر قلعه‌نویی برای ورزش و فوتبال ایران چه حد و مرزی را در دسترس و ممکن می‌داند؟
می‌گویند آفتاب آمد، دلیل آفتاب. بازی‌های سه‌گانه تیم‌ ملی فوتبال گوشه‌ای از قدرت واقعی فوتبال ما را نشان داد. این روزها، بسکتبال، گویای پتانسیل پنهان ورزش ایران است. چندی پیش، بچه‌های والیبالیست دنیا را غافلگیر و خیره کردند. استقلال و کار بزرگش در لیگ آسیا و در تیم‌ ملی را نباید فراموش کرد. در آخرین رنکینگ جهانی فوتبال ایران بالاتر و برتر از کره‌ جنوبی است. این موارد همه پیام دارد. پیامی که آقای سلطانی‌فر آنها را گرفته و در حال بازتاب دادن آنهاست. وقتی از استقلال فدراسیون‌ها حرف می‌زند، وقتی خصوصی‌سازی باشگاه‌ها را نه شعاری که به شکل عملی دنبال می‌کند، یک معنی بیشتر ندارد: آقای سلطانی‌فر یک تیم قوی از مشاوران و یک اتاق فکر صاحب‌فکر و آینده‌نگر دارد. تصور می‌کنم با آمدن آقای سلطانی‌فر کاربلدها و نخبگان ورزش اهمیت بسزایی می‌یابند!

ایسنا

 

 


ویدیو : دفاع جانانه قلعه‌نویی از نامزدی سلطانی‌فر برای وزارت ورزش و جوانان