دفاع تمام قد کی روش از رونالدو : اخبار ورزشی - کی‌روش: تنها رونالدو شایسته ...



عکس تمام زن های رونالدو , رونالدو , دفاع مقدس


اخبار ورزشی - کی‌روش: تنها رونالدو شایسته توپ طلاست/ با تمام مربیان ایرانی مشورت کردم

سرمربی تیم ملی ایران با تمجید از کریستیانو رونالدو، او را شایسته دریافت توپ طلای فوتبال جهان دانست.

به گزارش ایسنا ، کارلوس کی روش که در پرتغال به سر می برد با تمجید از کریستیانو رونالدو به حرف و حدیث ها پیرامون رابطه نه چندان خوب او با ستاره پرتغالی رئال مادرید پایان داد.

کارلوس کی روش درباره اینکه کدام بازیکن شایسته دریافت توپ طلاست، گفت: با درنظر گرفتن عملکرد بازیکنان در فصل گذشته، شکی نیست که تنها کریستیانو رونالدو باید به عنوان برترین بازیکن جهان دست یابد و در واقع برنده ای غیر از او وجود ندارد. امیدوارم کسی رای بیاورد که شایسته‌اش باشد و آن کسی نیست جز کریستیانو رونالدو.

کی روش در ادامه گفت: البته فرانک ریبری نیز فصل خوبی را با بایرن مونیخ پشت سر گذاشت اما به نظرم رونالدو بیش از ریبری شایسته دریافت توپ طلاست.

سرمربی پرتغالی ایران در ادامه بدون اعلام اینکه در رای گیری مرد سال جهان به چه کسی رای داده است گفت: قوانین این اجازه را به من نمی دهد تا رای خودم را برای انتخاب برترین بازیکن سال جهان اعلام کنم . من برای انتخاب بهترین بازیکن سال فیفا با تمامی مربیان لیگ برتری ایران و کادرفنی تیم ملی این کشور مشورت کردم.

سرمربی پرتغالی ایران پس از صعود پرتغال به جام جهانی 2014 گفته بود اگر رونالدو در جام جهانی 2010 نیز به اندازه بازی با سوئد مسئولیت پذیر بود، پرتغال می توانست اسپانیا را شکست دهد.
 اخبارورزشی - ایسنا


ویدیو : دفاع تمام قد کی روش از رونالدو