دعوت رضا رشیدپور برای یک ضیافت بزرگ : رضا رشیدپور مجری تلویزیون که این روزها ...


رضا رشیدپور مجری تلویزیون که این روزها برنامه‌ی گفت‌و گو محور «دید در شب» را در فضای مجازی می‌سازد، از مردم خواسته تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان شرکت کنند. خبرآنلاین: رضا رشیدپور مجری تلویزیون که این روزها برنامه‌ی گفت‌و گو محور «دید در شب» را در فضای مجازی می‌سازد، از مردم خواسته تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان شرکت کنند.

او با اشاره به این مطلب که «تاریخ ایران زخمی تیغ افراط است.» نوشته: «این جراحت محصول بی‌تفاوتی و روزمرگی‌های کسانی است که عدم مشارکت در فرایندهای مدنی را نوعی فخر و نشان روشن فکری سنتی (!) می‌دانند. شگفتی ماجرا این است که همان جمع بی‌تفاوت به هنگام نقد و شرح زخم‌ها صدایی بلند و حق به جانب دارند! این یک معادله ساده است. زمانی گلایه کن که حرکتی کرده باشی.»

به اعتقاد این مجری،‌ «معقول‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش کنش‌گری مدنی شرکت در انتخابات است. هر کسی با هر سلیقه سیاسی اگر به سرنوشت این آب و خاک تعهد دارد باید پای صندوق بیاید. با همه‌ی گلایه‌ها و کاستی‌ها. تاریخ جهان با غرش مردمان بالغ شده و نه با غر زدن! من نمی‌گویم چه کسانی را انتخاب کنید، چون طبیب اندیشه‌ی روشن شما بهترین نسخه را برای درمان زخم‌های افراط خواهد پیچید. فقط به سهم خودم شما را به ضیافت حساس سرنوشت دعوت می‌کنم.»


ویدیو : دعوت رضا رشیدپور برای یک ضیافت بزرگ