دعوت ایران ازاسپانیا، ایتالیا و پرتغال : کمیته فوتسال برای بازی با تیم های ...


کمیته فوتسال برای بازی با تیم های ملی اسپانیا، ایتالیا و پرتغال دعوت نامه ارسال کرد. ایسنا: تیم ملی فوتسال ایران اواخر اردیبهشت در جام ملت های آسیا شرکت خواهد کرد و برای آمادگی بیشتر به دنبال برگزاری چند دیدار دوستانه در سطح تیم های درجه یک دنیاست.

از همین رو کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال دعوت نامه هایی را برای حضور تیم های ملی اسپانیا، ایتالیا و پرتغال به فدراسیون این کشورها ارسال کرده و منتظر پاسخ است.

بر اساس آخرین رنکینگ اعلامی، اسپانیا در رده اول، ایتالیا سوم و پرتغال تیم پنجم جهان است.

سیدرضا افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن تائید خبر ارسال دعوت نامه برای تیم های فوق، اظهار کرد: از اسپانیا، پرتغال، و ایتالیا خواسته ایم تا نیمه دوم فروردین به ایران بیایند و قبل از جام ملت های آسیا به مصافشان برویم. اگر هر سه تیم آمدند یک تورنمنت چهارجانبه برگزار می کنیم.

سرپرست کمیته فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون فوتبال از پس هزینه بالایی که این تیم ها برای آمدن به ایران می کنند برخواهد آمد یا نه، مطرح کرد: این تیم ها از ما هزینه نمی خواهند. به هر حال ما تیم کوچکی نیستیم و حتی باید چیزی هم به ما بدهند و به ایران بیایند! فوتسال ایران نیز اکنون هم سطح اسپانیا و برزیل است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال اسپانیا 6 ماه قبل نیز برای هر بازی در کشورش 10 هزار یورو خواسته بود!


ویدیو : دعوت ایران ازاسپانیا، ایتالیا و پرتغال