دعوت احمدی نژاد برای پاسخگویی در مجلس :   دعوت احمدی نژاد برای پاسخگویی در ...



احمدی نژاد برای دبیرکل سازمان ملل , احکام صادر شده برای تخلفات احمدی نژاد , جزییات احکام صادر شده برای تخلفات احمدی نژاد

 

دعوت احمدی نژاد برای پاسخگویی در مجلس

نماینده مردم تهران از تقاضای تعدادی از نمایندگان برای حضور رئیس‌جمهور و وزرای مربوطه در مجلس جهت شفاف‌‌سازی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌‌ها خبر داد.

 

اعتدال: نماینده مردم تهران از تقاضای تعدادی از نمایندگان برای حضور رئیس‌جمهور و وزرای مربوطه در مجلس جهت شفاف‌‌سازی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌‌ها خبر داد.

 

الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: احتمالا ظرف چند روز آینده بیانیه‌ای منتشر می‌کنیم که بر اساس آن می‌خواهیم جلسه مشترکی در مجلس با حضور رئیس‌جمهور و وزرای ذیربط برگزار شود تا ابعاد کاری که دولت می‌خواهد در فاز دوم هدفمندی انجام دهد را به لحاظ کارشناسی مورد بررسی قرار دهیم و مجلس در جریان آن قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه باید اقدامات با تفاهم انجام گیرد، افزود: ما نسبت به کاری که دولت می‌خواهد انجام دهد، هیچ توجیه و اطلاعاتی نداریم و بر همین اساس اظهارنظر کردن در حد بحث‌های دهان به دهان به مصلحت کشور نیست.

این نماینده مجلس در پایان گفت که دولت باید نسبت به هر تصمیمی که می‌خواهد در خارج از چارچوب قانون اتخاذ کند، ‌‌پاسخگو باشد./اعتدال

منبع:  فارس


ویدیو : دعوت احمدی نژاد برای پاسخگویی در مجلس