دعوتنامه روسیه برای 4 وزنه‌بردار ایرانی : همان‌طور که پیش‌تر در خبرها آمده ...


همان‌طور که پیش‌تر در خبرها آمده بود فدراسیون وزنه‌برداری روسیه در یک دعوتنامه رسمی از چهار وزنه‌بردار المپیکی ایران درخواست کرده است در صورت تمایل در رقابت‌های جام ریاست جمهوری روسیه که همه ساله با حضور قهرمانان عنوان‌دار وزنه‌برداری جهان برگزار می‌شود، شرکت کنند. فدراسیون وزنه‌برداری: همان‌طور که پیش‌تر در خبرها آمده بود فدراسیون وزنه‌برداری روسیه در یک دعوتنامه رسمی از چهار وزنه‌بردار المپیکی ایران درخواست کرده است در صورت تمایل در رقابت‌های جام ریاست جمهوری روسیه که همه ساله با حضور قهرمانان عنوان‌دار وزنه‌برداری جهان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

 سرگئی سیرتسف، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری روسیه در نامه‌ای خطاب به حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران از سعید محمدپور، نواب نصیرشلال، سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی برای حضور در جام ریاست جمهوری که در روزهای 30 آبان تا دوم آذر ماه جاری در شهر مسکو برگزار می‌شود، دعوت کرده است.

رقابت‌های جام ریاست جمهوری روسیه در بخش مردان در سه وزن 94، 105 و 105+ کیلوگرم برگزار می‌شود و نفرات برتر این سه وزن برحسب رتبه جوایز 5، 3 و 2 هزار دلاری را دریافت خواهند کرد. همچنین اگر وزنه‌برداری بتواند رکوردهای یک ضرب یا دوضرب بزرگسالان جهان را جابه‌جا کند 3 هزار دلار و در صورت شکستن رکورد مجموع جهان 6 هزار دلار جایزه دریافت خواهد کرد.‌

در صورتی که این نفرات تمایلی به حضور در جام ریاست جمهوری نداشته باشند، فدراسیون وزنه‌برداری می‌تواند با ارسال نامه‌ای به کمیته برگزار مسابقات، نفرات جایگزین را معرفی کرده و پس از موافقت فدراسیون وزنه‌برداری روسیه نسبت به اعزام آنها اقدام نمایند. کلیه هزینه‌های شرکت در جام ریاست جمهوری روسیه برعهده کشور میزبان است.

روسیه برای ایرانی , طرح لغو ویزای روسیه برای ایرانی ها کلید خورد , اسم های اصیل ایرانی برای شرکت


ویدیو : دعوتنامه روسیه برای 4 وزنه‌بردار ایرانی