دعوا برای جذب مهاجمی با یک گل زده! : تراکتورسازی برای تقویت خط حمله خود دست ...


تراکتورسازی برای تقویت خط حمله خود دست روی لوسیانو ادینیو گذاشته. ایران ورزشی: بعد از خروج مهرداد بایرامی و یونس حمزه و جذب فرزاد حاتمی، حالا هم و غم قلعه‌نویی روی جذب ادینیو است. مهاجم برزیلی و 33 ساله السیلیه که در لیست مازاد این باشگاه قطری قرار گرفته و کادر فنی او را کنار گذاشته است.

ادینیو که در ایران برایش سر و دست می‌شکنند، فصل ناامیدکننده‌ای را با السیلیه سپری کرده. یک گل زده در 12 بازی، آمار ضعیف ادینیو در لیگ ستارگان قطر است. او 6 بازی از این 12 بازی را به طور کامل در زمین حضور داشته، 3 بار تعویض شده و 3 بار هم به عنوان بازیکن ذخیره به زمین آمده. ادینیو در کل 760 دقیقه در ترکیب السیلیه به میدان رفته و فقط یک گل به ثمر رسانده. گلی که در تاریخ 17 اکتبر 2015 وارد دروازه الوکره کرده.

ادینیو به طور میانگین هر 760 دقیقه یک گل زده که این آمار در مقایسه با عملکرد او در فصل قبل و ترکیب تراکتورسازی زمین تا آسمان تفاوت دارد.

ادینیو فصل قبل در 30 بازی، 20 گل برای تراکتورسازی به ثمر رساند. دقایق حضور او در ترکیب تراکتورسازی عدد 2484 را نشان می‌دهد. یعنی این مهاجم برزیلی به ازای هر 124 دقیقه یک گل به ثمر رسانده و هواداران تراکتورسازی را شاد کرده.

ادینیو در این فصل ضعیف‌ترین آمار دوران فوتبال خود را بر جا گذاشته. او در لیگ چهاردهم 20 گل برای تراکتورسازی به ثمر رساند و در لیگ سیزدهم 8 گل برای مس کرمان زد، فصل 2012-2011 در ترکیب الشارجه به میدان رفت و 10 گل در لیگ و 3 گل در جام حذفی وارد دروازه حریفان کرد و برای لیگ یازدهم ادینیو 22 گل برای مس به ثمر رساند و فصل دهم و باز هم در ترکیب تیم کرمانی 14 گل به نام خود ثبت کرد.

ادینیو با این آمار فوق‌العاده همچنان یکی از بازیکنان محبوب در بین مریبان ایرانی است. او برخلاف عملکرد ضعیفش در السیلیه، تراکتورسازی و امیر قلعه‌نویی را همچنان خواهان خود می‌بیند.البته هنوز حضور ادینیو در تراکتورسازی قطعی نشده و به نظر می‌رسد مهاجم برزیلی برای بازگشت به این تیم دچار تردید شده است. اگر ادینیو پیراهن تراکتورسازی را برتن کند نقل و انتقالات برای این تیم تقریبا به پایان خواهد رسید. فقط می‌ماند جذب یک هافبک یا یک مدافع چپ از میان مهرداد جماعتی و ماتیاس چاگو تا تراکتورسازی نیم فصل دوم را با قدرت آغاز کند. هر چند که با توجه به قطعی نشدن حضور ادینیو در تراکتورسازی بحث خرید الویز نانگ از نفت تهران نیز در این باشگاه مطرح است.


ویدیو : دعوا برای جذب مهاجمی با یک گل زده!