دعوای کریستیانو رونالدو و مارتین اسکورسیزی : ممکن است کریستیانو رونالدو با ...



کریستیانو رونالدو , مارتین اسکورسیزی , رونالدو کریستیانو

ممکن است کریستیانو رونالدو با یک کارگردان مشهور هالیوودی یعنی مارتین اسکورسیزی وارد یک دعوای حقوقی شود.

چندی پیش در خبرها داشتیم که رونالدو آپارتمان بسیار لوکس و گران قیمت خود را در اختیار مارتین اسکورسیزی کارگردان مشهور هالیوود قرار داده تا در آن بخش‌هایی از فیلم جدید این کارگردان مشهور فیلمبرداری شود. همچنین رونالدو تعهد داده بود در اثر جدید این کارگردان بازی کند اما رونالدو به طور ناگهانی از هر دو تعهد خود شانه خالی کرده است تا اسکورسیزی به فکر شکایت بیفتد.

این فیلم که قرار است سال آینده فرایند ساخت و فیلمبرداریش کلید بخورد، راجع به زندگی الساندرو پروتو، میلیاردر ایتالیایی است که الهام بخش شخصیت کریستین گری در کتاب پنجاه سایه گری بوده است.

نکته جالب این که وکلای کریستیانو رونالدو از دو ماه پیش دست به کار شده و با توجه به نفوذی که در رسانه‌های ورزشی داشته‌اند از شکایت خود نسبت به عدم تعهد اسکورسیزی خبر داده و ادعا کرده‌اند که مبلغ ۱۰ میلیون یورو از این کارگردان خسارت خواهند گرفت اما وب سایت رسمی اسپورت کاتالونیا که مدعی است اسناد معتبری برای اثبات ادعایش در اختیار دارد امروز نوشت: این اسکورسیزی است که قرار است معادل ۲۰ میلیون یورو از رونالدو خسارت دریافت کند.

در این میان مشخص نیست رونالدو نقره داغ شده با اسکورسیزی هر چند هر دو نام مذکور ثروتشان در حدی است که ۲۰ میلیون یورو به مرز نقره داغی نخواهند رسید.


 اخبار ورزشی - جام جم 


ویدیو : دعوای کریستیانو رونالدو و مارتین اسکورسیزی