دسرهای گرم برای روزهای سرد! : 9 دسر گرم فوق العاده را به شما معرفی می کنیم ...


9 دسر گرم فوق العاده را به شما معرفی می کنیم تا در این روزهای سرد زمستانی لحظات گرم تر و لذتبخش تری را در کنار خانواده خود تجربه کنید. وب سایت لاپلاس: 9 دسر گرم فوق العاده را به شما معرفی می کنیم تا در این روزهای سرد زمستانی لحظات گرم تر و لذتبخش تری را در کنار خانواده خود تجربه کنید.

كیك فنجانی پنج دقیقه‌ای

آرایش خیره‌کننده برای روزهای زمستانی , موارد لازم برای روزهای برفی , صبحانه ای برای روزهای سرد

35 گرم آرد، یک قاشق غذاخوری پودر شكلات، كمی نمك و یک و یك‌دوم قاشق غذاخوری شكر قهوه‌ای را با هم مخلوط كنید. در كاسه‌ای دیگر یک عدد تخم‌مرغ، دو قاشق غذاخوری شیر، یک قاشق غذاخوری كره و یك‌چهارم قاشق چای‌خوری وانیل را مخلوط كنید، سپس مواد خشك را به مواد ‌تر اضافه كنید، آن را در یك ماگ 500 میلی لیتری بریزید و برای 70 تا 90 ثانیه در مایكروفر با درجه بالا بگذارید تا كیك بالا بیاید و پخته شود.



پودینگ لیمویی

برای پربارکردن روزهای زندگی چه بایدکرد؟ , راههای سنتی برای حفظ سلامت پوست در روزهای سوزان تابستانی , برای پر بار کردن روزهای زندگی چه باید کرد

فر را روی 180 درجه سانتی‌گراد گرم كنید. 150 گرم كره، دو قاشق چای‌خوری رنده پوست لیمو، یك‌سوم پیمانه آب لیمو، یک و نیم پیمانه شكر، سه‌چهارم پیمانه آرد، یك و نیم پیمانه شیر و چهار زرده تخم‌مرغ را با هم مخلوط كنید. سفیده‌ها را با همزن برقی بزنید و آرام به مخلوط بالا اضافه كنید. خمیر به دست آمده را در ظروف مورد نظر بریزید و به روش بن‌ماری برای 25 تا 30 دقیقه داخل فر بپزید تا طلایی شود.



فوندانت شكلات داغ

تدبیر جدید لامبورگینی برای روزهای برفی , عطری برای روزهای سرد سال , ذکر روزهای هفته برای حاجت

فر را روی دمای 180 درجه سانتی‌گراد گرم كنید. 125 گرم شكلات تلخ همراه 150 گرم كره را با روش بن‌ماری آب كنید. با همزن برقی سه تخم‌مرغ و نصف پیمانه شكر قهوه‌ای را بزنید تا پف كند. یك‌سوم پیمانه آرد، یک قاشق غذاخوری پودر شكلات و مایع شكلات آب‌شده را با تخم‌مرغ زده شده مخلوط كنید. فوندانت را برای 10 تا 12 دقیقه بپزید.



فاستر موز

دانلود تلگرام برای کامپیوتر , دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر , اینستاگرام برای ویندوز

دو قاشق غذاخوری كره را همراه نصف پیمانه شكر قهوه‌ای و یك‌چهارم پیمانه شربت افرا برای چهار تا شش دقیقه روی حرارت ملایم قرار دهید تا كاراملی شود. سه عدد موز را به اندازه دلخواه خرد كنید و به مخلوط بالا اضافه كنید. اجازه دهید برای یک تا دو دقیقه بپزد تا طلایی شود. یک اسكوپ بستنی وانیلی را در كاسه بریزید و به آن موز و سس كاراملی اضافه كنید.



كاسترد كارامل

دانلود تلگرام برای ویندوز , تلگرام برای کامپیوتر , اینستاگرام برای کامپیوتر

سه‌چهارم پیمانه شكر را در یك قابلمه روی حرارت ملایم قرار دهید تا كاراملی و طلایی شود. كارامل را ته ظرف‌ها بریزید. در یك كاسه شش عدد تخم‌مرغ، سه پیمانه شیر، دو قاشق غذاخوری اسانس وانیل و سه‌چهارم پیمانه شكر را مخلوط كنید و آن را در ظرف‌ها روی شكر كاراملی‌شده بریزید. این دسر را به روش بن‌ماری در حرارت 180 درجه سانتی‌گراد داخل فر برای 40 تا 45 دقیقه بپزید.



پودینگ عسل و برنج

تلگرام برای ویندوز , دانلود بازی برای کامپیوتر , قصه های کودکانه برای خواب

سه و یك‌دوم پیمانه شیر را با نصف پیمانه برنج، دو قاشق غذاخوری شكر، یک قاشق چای‌خوری اسانس وانیل و كمی نمك بجوشانید، سپس شعله را كم كنید و برای 20 تا 25 دقیقه مخلوط را هم بزنید تا برنج نرم و مایع جذب آن شود. ظرف را از روی شعله ‌بردارید و یك‌چهارم پیمانه شیر و سه قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه كنید، سپس دسر را در ظرف‌های مورد نظر ریخته و با عسل سرو كنید.



كیك سیب داغ

دانلود زاپیا برای کامپیوتر , موبوگرام برای ویندوز , دانلود shareit برای pc

دو پیمانه سیب خردشده را با یک پیمانه شكر مخلوط كنید و كنار بگذارید. 100 گرم كره را آب كنید. یک پیمانه شكر، سه‌چهارم پیمانه آرد، دو قاشق چای‌خوری بكینگ پودر، یک قاشق چای‌خوری دارچین و یك‌چهارم قاشق چای‌خوری نمك را با هم مخلوط كنید. سه‌چهارم پیمانه شیر و یک عدد تخم‌مرغ را با هم بزنید و بعد مواد ‌تر و خشك را مخلوط كنید و در ظرف مورد نظر بریزید، سپس سیب‌ها و كره را روی خمیر بریزید و آن را در دمای 160 درجه سانتی‌گراد برای 50 تا 60 دقیقه بپزید.



گلابی داغ كاراملی

تلگرام فارسی برای کامپیوتر , تولید محتوا برای سایت , دانلود اینستاگرام برای اندروید

چهار عدد گلابی را نصف كنید و هسته‌هایش را در بیاورید، سپس آنها را در سینی چرب‌شده فر بچینید. در یك قابلمه كوچك دو سوم پیمانه آب و یك‌چهارم پیمانه عسل را مخلوط كنید و برای سه دقیقه بجوشانید، سپس آن را روی گلابی‌ها بریزید. در مرحله بعد روی آنها دارچین، پودر میخك، پودر هل و شكر بپاشید و اجازه دهید در دمای 200 درجه سانتی‌گراد برای 45 تا 55 دقیقه بپزند. گلابی‌های داغ را همراه خامه یا بستنی سرو كنید.



كرم بروله

دانلود بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر , دانلود واتس آپ برای کامپیوتر , دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر

فر را روی دمای 160 درجه سانتی‌گراد گرم كنید. یک فنجان خامه را در مایكروفر با حرارت متوسط گرم كرده و بعد یك و نیم قاشق چای‌خوری اسانس وانیل به آن اضافه كنید. پنج زرده تخم‌مرغ و یك‌سوم فنجان شكر را با همزن برقی مخلوط كرده، سپس خامه گرم را به آن اضافه كنید. مخلوط به دست آمده را در ظرف‌های مورد نظر بریزید و به روش بن‌ماری برای نیم ساعت در فر بپزید، سپس روی آنها را با شكر قهوه‌ای بپوشانید و این بار سه دقیقه شعله بالایی فر را روشن كنید تا روی دسر قهوه‌ای شود.


ویدیو : دسرهای گرم برای روزهای سرد!