دست دلالان تجهیزات پزشکی کوتاه می‌شود : اخبار اجتماعی - دست دلالان تجهیزات ...



فروش تجهیزات پزشکی , فروشگاه تجهیزات پزشکی , تجهیزات پزشکی خانگی


اخبار اجتماعی - دست دلالان تجهیزات پزشکی کوتاه می‌شود

 مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: قیمت گذاری همه تجهیزات پزشکی تا آخر تیر تمام می‌شود و با ثبت و اعلام این قیمتها دیگر جایی برای واسطه‌ها و دلالان باقی نمی‌ماند که قیمتها را بالا ببرند.

به گزارش فارس، حسین صفوی افزود: وزارت بهداشت برای ساماندهی بازار تجهیزات پزشکی علاوه بر قیمت گذاری این کالا بر نظام توزیع نیز نظارت خود را بیشتر می‌کند زیرا بسیاری از مشکلات مربوط به قیمت این لوازم به خاطر دخالت واسطه‌ها و دلالان است.

وی گفت: برای این کار شرکتهای مجاز به توزیع و عرضه تجهیزات پزشکی که اجازه فروش و عرضه این اقلام را دارند، معرفی می‌شوند و به این ترتیب سود قانونی و قیمت فروش آنها کاملاً مشخص می‌شود.

مدیر کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو اضافه کرد: به این ترتیب سازمان غذا و دارو از افزایش بدون دلیل قیمت تجهیزات پزشکی ممانعت می‌کند و واسطه‌ها عملاً جایی برای سوء استفاده و افزایش بی‌دلیل قیمت لوازم پزشکی نخواهند داشت.

وی گفت: این اقدام شروع شده و به تدریج کامل می شود، تلاش وزارت بهداشت این است که تا دو ماه آینده فهرست کامل قیمت گذاری همه تجهیزات پزشکی را اعلام کند و بعد از آن دیگر جایی برای افزایش بی دلیل قیمت این تجهیزات و سوء استفاده دلالان در بازار نخواهد بود.
 اخبار اجتماعی - فارس


ویدیو : دست دلالان تجهیزات پزشکی کوتاه می‌شود