دستگیری ۸ مظنون حمله مرگبار نایروبی/ رئیس‌جمهور کنیا: مرعوب تروریست‌ها نمی‌شویم :



دستگیری تروریست , همکاری فیس‌بوک و توییتر در دستگیری تروریست‌ها , دستگیری تروریست در فارس

دستگیری ۸ مظنون حمله مرگبار نایروبی/ رئیس‌جمهور کنیا: مرعوب تروریست‌ها نمی‌شویم

دولت کنیا از دستگیری هشت مظنون حمله تروریستی اخیر در نایروبی خبر داد و در همین حال رئیس‌جمهور کنیا تاکید کرد کشورش هرگز مرعوب تروریست‌ها نمی‌شود.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری شینهوا، دولت کنیا دیروز جمعه اعلام کرد در حال حاضر هشت نفر را به اتهام حمله تروریستی روز شنبه گذشته در نایروبی بازداشت کرده است.

 ژوزف اوله لنکو، وزیر کشور کنیا اعلام کرد: پلیس هشت نفر را در ارتباط با حمله تروریستی به مرکز تجاری وست گیت نایروبی بازداشت کرده و مشغول بازجویی از آنها است.

این مسئول کنیایی با تاکید بر اراده کشورش برای مبارزه با تروریست های سومالی، همچنین اعلام کرد سه نفر نیز پس از بازجویی آزاد شده اند اما احتمالا مدت بازداشت افراد مظنون تا زمان محاکمه ادامه خواهد داشت.

رئیس جمهور کنیا: هرگز مرعوب تروریست ها نمی شویم
اوهورو کنیاتا رئیس جمهور کنیا نیز دیروز جمعه تاکید کرد: دولت و ملت کنیا به هیچ وجه مرعوب اقدامات تروریستی نخواهند شد و حمله تروریستی اخیر به مرکز تجاری بزرگ وست گیت که یک گروه وابسته به القاعده مسئولیت آن را بر عهده گرفت، دولت و ملت کنیا را مایوس نخواهد کرد.

رئیس جمهور کنیا گفت: تروریست ها جنایتکارانی بزدل و بی رحم هستند اما در ارعاب مردم کنیا، شکست خورده اند.

حمله یک گروه از مردان مسلح ناشناس به مرکز تجاری بزرگ «وست گیت مال» در نایروبی و گروگانگیری شهروندان با کشته و زخمی شدن ده ها تن همراه بود.

گروه الشباب سومالی که در گذشته نیز در کنیا حملات،‌ انفجارها و اقدامات خرابکارانه ای مرتکب شده، مسئولیت این حمله خونین را بر عهده گرفت./فارس

 


ویدیو : دستگیری ۸ مظنون حمله مرگبار نایروبی/ رئیس‌جمهور کنیا: مرعوب تروریست‌ها نمی‌شویم