دستگیری ۲۰ دزد شب در تهران :       ۲۰ عضو باندی كه به صورت گسترده در تهران ...



 

 

دستگیری داعش در تهران , فیلم دستگیری داعش در تهران , دستگیری 17 دختر و پسر در پارتی هالووین تهران

 

۲۰ عضو باندی كه به صورت گسترده در تهران كامپیوتر خودروها ECU را سرقت می كردند، دستگیر شدند.پرونده اعضای این باند هنگامی در دستور كار ماموران اداره ۲۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت كه در ساعت ۳۰ / ۴ بامداد ۲۱ فروردین فردی در تماس با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از مشاهده ۳ سرنشین یك دستگاه خودروی نیسان آبی رنگ هنگام سرقت كامپیوتر خودروها در یكی از مناطق شهرری خبر داد.

پس از این تماس، ماموران كلانتری ۱۳۱ شهرری عازم محل شدند كه ۳ فرد سارق با مشاهده پلیس، سرقت های خود را نیمه كاره رها كرده و متواری شدند.

به این ترتیب ماموران به تعقیب سارقان پرداختند و سرانجام با استفاده از قانون به كارگیری سلاح، لاستیك های خودرو را هدف قرار داده و ۲ نفر از سارقان را دستگیر كردند.

سومین سارق نیز در تاریكی شب متواری شد.در بازرسی از خودروی متهمان چندین دستگاه ECU مسروقه كشف و ضبط شد.

● متهمان در پلیس آگاهی

با تشكیل پرونده ای در این ارتباط، بازپرس حسینی در شعبه دوم دادسرای شهرری دستور تحقیق از ۲ متهم دستگیرشده را در اداره ۲۰ پلیس آگاهی صادر كرد كه مشخص شد متهمان دارای سابقه كیفری در زمینه زورگیری و كیف قاپی هستند.

سارقان سابقه دار در بازجویی اعتراف كردند پس از آزادی از زندان با همدستی چند مجرم سابقه دار باند بزرگ سرقت كامپیوتر خودروها را در نقاط مختلف تهران تشكیل داده اند.

بهروز رهبریان، معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی در این باره به «جام جم» گفت: پس از اعترافات دو متهم دستگیر شده، تیم های ضربت پلیس آگاهی ۱۸ عضو دیگر این باند را یكی پس از دیگری در نقاط مختلف تهران دستگیر كردند.

معاون پلیس آگاهی تهران تصریح كرد: در میان دستگیرشدگان ۲ برادر هستند كه با خرید ECU به قیمت ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان این كالا را به انباری در خیابان اكباتان منتقل و پس از تمیز كردن و پلمب مجدد ECU ها را به قیمت ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان به بازار عرضه می كردند.

رهبریان افزود: تاكنون ۲۰نفر از اعضای این باند دستگیر شده و به ده ها فقره سرقت سیستم كامپیوتری خودروها در نقاط مختلف تهران در نیمه شب اعتراف كرده اند كه در این ارتباط مالباخته ها می توانند برای پیگیری شكایت خود به اداره ۲۰ پلیس آگاهی مراجعه كنند..../ گزارش : جام جم آنلاین

 

 

 


ویدیو : دستگیری ۲۰ دزد شب در تهران