دستگیری ۲باند سرقت منزل و طلافروشی در تهران : رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: ...



رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: از دستگیری 2 باند سرقت طلافروشی و منزل خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همکاران ما در مجموعه پلیس 2 باند سرقت مسلحانه را دستگیر کردند.

وی در ادامه افزود: در یکی از باندها که 8 تن بودند به یک طلافروشی در جنوب تهران در محله خانی‌آباد دستبرد زدند و از این طلافروشی بین 3 تا 4 کیلو به صورت مسلحانه طلا به سرقت بردند و عمده افراد این باند سابقه کیفری داشتند.

سردار محمدیان بیان کرد: در باند دیگری افراد ابتدا به املاک مسکن مراجعه کرده و پس از اخذ آدرس به منازل مراجعه و اگر متوجه می‌شدند که خانمی تنها در منزل است ابتدا با تهدید مسلحانه دست و پای مالباختگان را بسته و اقدام به سرقت طلاها، پول‌ها و اشیاء قیمتی می‌کردند.

وی تصریح کرد: بعد از 2 فقره سرقت باند دوم تیم ویژه برای دستگیری افراد باند تشکیل و نهایتا این باند 4 نفره در شهرهای مختلف شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: در زمان انجام معاملات از طریق مبادی مجاز همچون املاک‌ها اقدام به آگهی کنند، ضمن آن‌که زمانی که مشتری برای خرید و اجاره به منزل شما مراجعه می‌کند در صورتی که تنها در منزل حضور دارید اجازه ورود ندهید و املاک نیز باید یک نماینده با مشتری جهت بازدید از خانه اعزام کنند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : دستگیری ۲باند سرقت منزل و طلافروشی در تهران