دستگیری ۱۱ شرور وحشت آفرین :       ۱۱ نفر از اعضای یك باند تبهكاری از اراذل ...



 

دستگیری آفرین چیت ساز , عملیات دستگیری شرور معروف تهران آپارات , آفرین چیت ساز

 

 

۱۱ نفر از اعضای یك باند تبهكاری از اراذل و اوباش كه با تخریب مغازه و خودروهای مردم شهر اراك، رعب و وحشت ایجاد می كردند، از سوی ماموران اداره اطلاعات ـ امنیت استان مركزی دستگیر شدند.

به گزارش «جام جم»، رسیدگی به این پرونده از چندی پیش با شكایت یك شهروند اراكی مبنی بر این كه مغازه اش از سوی تعدادی از اراذل و اوباش شهر تخریب شده است، در دستور كار ماموران اداره اطلاعات ـ امنیت استان مركزی قرار گرفت. ماموران با تحقیق از شاكی متوجه شدند، مردان شرور چوب به دست وارد مغازه شاكی شده و پس از كتك زدن او و تخریب شیشه های مغازه متواری شده اند.

در حالی كه جستجوها در این زمینه ادامه داشت، افراد دیگری نیز با حضور در مركز پلیس شكایت های مشابهی را ارائه كردند.در تحقیق از این شاكیان معلوم شد، مغازه و خودروهای آنها از سوی تعدادی اراذل و اوباش تخریب شده و ۳ نفر از آنها كه قصد مقابله با مهاجمان را داشته اند، با قمه زخمی شده و چند روزی را در بیمارستان بستری بوده اند.

با اطلاعات به دست آمده از شاكیان روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. چهره نگاری رایانه ای به دست آمده از متهمان فراری نشان می داد آنها از اعضای یك باند تبهكاری هستند كه چند بار به اتهام شرارت و تخریب اموال مردم، مزاحمت نوامیس و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان دستگیر و زندانی شده اند.

به این ترتیب پاتوق های احتمالی متهمان فراری زیرنظر گرفته شد تا این كه ماموران اداره اطلاعات ـ امنیت استان مركزی چند روز پیش مخفیگاه اعضای ۱۱ عضو باند شرارت را شناسایی و آنها را در مخفیگاهشان دستگیر كردند.

سرهنگ رفیعی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مركزی در این ارتباط گفت: با دستگیری اعضای این باند و تحقیق از آنها معلوم شد متهمان بعد از آزادی از زندان بار دیگر شرارت های خود را آغاز كرده اند و علاوه بر ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم و تهدید مردم با سلاح سرد در خیابان های شهر، قمه به دست مغازه های آنها را تخریب كرده اند.... / جام جم آنلاین


ویدیو : دستگیری ۱۱ شرور وحشت آفرین