دستگیری یک مدیر ارشد وزارت نیرو : دهقان عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی چندی ...


دهقان عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی چندی قبل از استخدام یک وکیل 32 میلیاردی در وزارت نیر خبر داده بود. به گفته او این وکیل قصد داشته با ایجاد تغییر در رای قاضی یکی از پرونده های وزارت نیرو، رای را به نفع این وزارت خانه تعییر دهد. سایت صدای اقتصاد: دهقان عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی چندی قبل از استخدام یک وکیل 32 میلیاردی در وزارت نیر خبر داده بود. به گفته او این وکیل قصد داشته با ایجاد تغییر در رای قاضی یکی از پرونده های وزارت نیرو، رای را به نفع این وزارت خانه تعییر دهد.

دهقان در این رابطه در برنامه تلویزیونی که از شبکه سوم سیما پخش می شد، گفت: یکی از مدیران وزارت نیرو در تحلف مربوط به استخدام وکیل 32 میلیارد تومانی دستگیر شده است. وزیر نیرو نیز به من گفته که بزودی این وزارت خانه به صورت کامل در مورد این پرونده اظهار نظر می کند.

دهقان در مورد اطلاع وزیر نیرو از این ماجرا بیان داشت: وزیرنیرو گفته اند پاسخ به این اتهامات را کتبا اعلام می کند. متاسفانه ما می دانیم وزارت نیرو به این وکیل متخلف 14 میلیارد تومان از 32 میلیارد تومان را پرداخت کرده تا این وکیل با نفوذ در جریان دادرسی، رای قاضی، اقدام به تغییر شرایط به نفع وزارت نیرو کند.

دهقان بیان داشت: این وکیل 32 میلیارد را برای چه می خواسته است؟ تصور ما این است که این وکیل قصد داشته است افراد دیگر را آلوده کند. به هرحال مراجع قضایی در حال پیگیری این موضوع هستند.

وزارت نیرو در این مورد توضیحی ارائه نداده است.


ویدیو : دستگیری یک مدیر ارشد وزارت نیرو