دستگیری پرستار شیطان‌صفت پس از 12 سال پورنوگرافی :  مرد پرستار بیمارستانی در ...



 مرد پرستار بیمارستانی در انگلیس به اتهام آزار و اذیت دو زن و تهیه فیلم‌های غیر‌اخلاقی از زنان مراجعه‌کننده به این مرکز درمانی به 18 سال حبس محکوم شد. «اندرو هاچینسون» 29 ساله از 12 سال پیش جمع‌آوری این فیلم‌های غیر‌اخلاقی را شروع کرده بود و به گفته خودش این تصویرها را در بررسی دوربین‌های بیمارستان به دست می‌آورد.

این جوان شیطان‌صفت همچنین دو دختر جوان بیمار را در حالت بیهوشی هدف حمله قرار داده و آنها را شکنجه جنسی داده بود. پلیس این فیلم‌های غیر‌اخلاقی را که به بیش از 100 فیلم می‌رسید، در رایانه شخصی این مرد جوان در خانه‌اش در «آکسفورد» پیدا کرد. این متهم علاوه بر اعتراف به دو مورد آزار و اذیت، 25 مورد مزاحت خیابانی را نیز قبول کرده است. اندرو هاچینسون که با این اتهام‌ها به 18 سال زندان محکوم شده بود، پس از شنیدن محکومیتش هیچ واکنشی نشان نداد و بدون هیچ اعتراضی آن را پذیرفت.

 

در فیلم‌های به دست آمده از از رایانه شخصی این مرد حدود 50 زن سوژه هستند. این پرستار همچنین در جریان مأموریتش برای گروه امداد المپیک 2012 لندن نیز با دوربین شخصی‌اش تصاویر غیر‌اخلاقی از ورزشکاران و تماشاگران می‌گرفت.

 

اقدام شیطانی این پرستار زمانی لو رفت که او قصد داشت با دوربین تلفن همراهش از دو زن اسب‌سوار در رختکن فیلم بگیرد که دستگیر شد. هاچینسون دومین پرستار بیمارستان «رادکلیف» است که به اتهام آزار و اذیت بیماران دستگیر شده است. پیش از این «اولیور بالیکائو» 41 ساله نیز با همین اتهام پشت میله‌ها افتاد. کارشناسان وزارت بهداشت انگلیس پس از دستگیری این پرستار، بازدید تخصصی از این بیمارستان را در برنامه قرار داده‌اند.

 

 اخبارحوادث  -  ایران 


ویدیو : دستگیری پرستار شیطان‌صفت پس از 12 سال پورنوگرافی