دستگیری مهندس قلابی به خاطر آزار و اذیت زنان خدمتکار : دستگیری مهندس قلابی ...



آزار و اذیت زنان , فیلم آزار و اذیت زنان , آزار و اذیت

دستگیری مهندس قلابی به خاطر آزار و اذیت زنان خدمتکار

دو مرد شیطان صفت که پس از ربودن زنان خدماتی آنها را در بیابانهای اطراف تهران مورد آزار و اذیت قرار می دادند هنگام شکار آخرین طعمه خود دستگیر شدند.

دو مرد شیطان صفت که پس از ربودن زنان خدماتی آنها را در بیابانهای اطراف تهران مورد آزار و اذیت قرار می دادند هنگام شکار آخرین طعمه خود دستگیر شدند.

حوادث - به گزارش خبرنگار مهر، 20 اسفند سال گذشته زن جوانی با مراجعه به دادگاه کیفری استان و طرح شکایت با موضوع "آزار و اذیت جنسی" ، اظهار داشت: 15 اسفند سرنشنیان یک دستگاه خودرو سواری پیکان سفید رنگ، پس از ربودن من به بیابانهای جاده خراسان، با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و پس از ضرب و جرح و سرقت تمام وجوه نقد و گوشی تلفن همراهم، مرا در همانجا پیاده و متواری شدند.

آغاز تحقیقات

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "آزار و اذیت و جنسی" و به دستور رئیس شعبه 75 دادگاه کیفری استان، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

جزئیات جنایت 2 شیطان صفت

زن جوان پس از حضور در اداره شانزدهم به کارآگاهان گفت: به عنوان نیروی خدماتی در یک شرکت واقع در میدان انقلاب کار می کنم. 15 اسفند سال 91 شخص ناشناسی از طریق آگهی روزنامه با شرکت تماس گرفت و با معرفی خود به نام مهندس رضایی، مدعی شد که برای پذیرایی در مراسم جشن تولد دخترش احتیاج به یک کارگر زن دارد و منشی شرکت نیز مرا معرفی کرد.

با شماره تلفن همراه این شخص - مهندس رضایی - تماس گرفتم تا آدرس منزلشان را بگیرم که ادعا کرد: "بیا در ایستگاه مترو جوانمرد قصاب. من یک دفتر قرمز دستم دارم و شلوار جین نوک مدادی نیز پوشیده ام". حدود 7 بعدازظهر بود که یک خودرو پیکان سفید با دو سرنشین به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب آمد.

فردی که خود را مهندس رشته معماری و به نام مهندس رضایی معرفی کرد، مدعی شد که ماشین شخصی اش خراب شده و به همین علت با ماشین شرکت به دنبالم آمده و راننده را نیز به عنوان راننده شرکت معرفی کرد.

زمانیکه سوار ماشین شدم، مهندس رضایی مدعی شد که سیستم برق کشی منزلش خراب شده و به همین علت قصد دارد تا مراسم جشن تولد دخترش را در منزل خواهرش برگزار کند. هنوز مدت زیادی از حرکت ماشین نگذشته بود که متوجه شدم از تهران خارج شده ایم ! بلافاصله اعتراض کردم که ناگهان مهندس قلابی چاقویی را در زیر گلویم گذاشت. آن زمان بود که فهمیدم آنها چه قصد و نیتی در سر دارند.

هرچه التماس کردم فایده ای نداشت و حتی مورد ضرب و شتم نیز قرار گرفتم. پس از آنکه با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند، تمامی وجوه نقد و تلفن همراهم را سرقت و در تاریکی شب و در داخل بیابان مرا رها کرده و از محل متواری شدند. در حالیکه هوا بسیار سرد و تاریک بود، به زحمت خود را به کلبه ای روستایی رسانده و درخواست کمک کردم. آنجا بود که متوجه شدم ساعت یک بامداد است .

آموزش به شرکتهای خدماتی

با تشکیل تیم ویژه ای از کارآگاهان اداره شانزدهم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . کارآگاهان با شناسایی تعدادی از شرکت های خدماتی سطح شهر تهران به ویژه در مناطق مرکزی شهر تهران - انقلاب، ولی عصر، هفتم تیر و... - به این شرکتهای مراجعه و در اولین مرحله به ارائه آموزشهای لازم به کارکنان شرکت پرداخته تا در صورت هرگونه تماس مشکوک، بلافاصله موضوع به آنها اطلاع داده شود .

سرانجام 21 اسفند 91 مدیر یکی از شرکتهای خدماتی در محدوده میدان انقلاب ، با کارآگاهان اداره شانزدهم تماس گرفت و عنوان داشت که شخصی با معرفی خود به نام مهندس محمدی و به شیوه ای مشابه از آنها درخواست نیروی خدماتی زن کرده است.

دستگیری 2 متجاوز

بلافاصله تحقیقات در خصوص تماس اخیر آغاز و کارآگاهان در تحقیقات پلیسی خود اطمینان پیدا کردند که فرد تماس گیرنده ، همان فردی است که خود را به نام مهندس رضایی معرفی کرده بود . با توجه به اطلاعات به دست آمده در خصوص محل تردد متهمان در حوالی ایستگاه مترو شهرری و همچنین مشخصات خودرو شخصی پیکان سفید رنگ ، کارآگاهان این محل را تحت مراقبت های نامحسوس قرار دادند.

ساعت 19 و 30 دقیقه 21 اسفند و درحالیکه چندین تیم عملیاتی محدوده ایستگاه مترو شهر ری را تحت مراقبتهای خود قرار داده بودند، خودرو پیکان سفید رنگی به همراه دو سرنشین در محل ایستگاه مترو مشاهده شد. به محض آنکه کارآگاهان از هویت متهمان اطمینان پیدا کردند، عملیات دستگیری آغاز شد. متهمان با اطلاع از حضور کارآگاهان در محل قصد داشتند تا از محل متواری شوند که کارآگاهان ابتدا اقدام به شلیک چندین تیر هوایی کرده اما متهمان بدون توجه به دستور ایست و شلیک تیر هوایی، همچنان تلاش داشتند تا از محل متواری شوند که کارآگاهان هر چهار لاستیک خودرو آنها را مورد هدف قرار دادند.

در حالیکه هر چهار لاستیک پیکان مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، متهمان تلاش داشتند تا با بستن درهای خودرو مانع از دستگیری خود شده و به هر شکل ممکن از محل متواری شوند که کارآگاهان با مسدود کردن حرکت خودرو و طی درگیری با متهمان، هر دو نفر به اسامی "مهران 27 ساله و "علی 38 ساله را دستگیر کردند . در بازرسی از خودرو متهمان صفحه نیازمندی های روزنامه ... حاوی شماره شرکتهای خدماتی و همچنین گوشی تلفن همراه شاکی کشف شد .

شناسایی شکایتی دیگر

کارآگاهان با دعوت از شاکی برای شناسایی متهمان ، به تحقیق در خصوص پرونده های مشابه پرداختند . در شرایطی که متهمان از سوی شاکی مورد شناسایی قرار گرفته بودند ، کارآگاهان با پرونده مشابهی در محدوده شهرری رو به رو شدند که در آن پرونده نیز زن جوانی 10 اسفند سال 91  از سوی سرنشنیان خودرو سواری پیکان سفید رنگ مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود.

در شرایطی که متهمان پس از شناسایی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شده بودند ، هماهنگی لازم قضایی انجام و متهمان پرونده بار دیگر و برای شناسایی ، به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند . بلافاصله هر دو متهم در مواجهه حضوری از سوی شاکی جدید مورد شناسایی قرار گرفتند .

زن جوان در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: به عنوان مسافر و در محدوده اتوبان شهید نواب سوار یک دستگاه خودرو پیکان سفید رنگ شده بودم که راننده خودرو پس از حرکت ، با طرح موضوع "استخدام نیروی کار زن" مدعی شد که فردی به هویت مهندس محمدی را می شناسد که نیاز به نیروی کار زن برای کار در یک شرکت تولیدی در حوالی بهشت زهرا دارد . من نیز که به دنبال کار می گشتم از او درخواست کردم تا در صورت امکان مرا به ایشان معرفی کند که راننده پیکان با  مهندس محمدی تماس گرفت و برای همان روز و در حوالی ایستگاه مترو نواب قرار ملاقات گذاشت .

حدود ساعت 7 بعداز ظهر ، راننده پیکان به همراه مهندس محمدی در ایستگاه مترو به دنبال من آمد و به بهانه بازدید از کارگاه تولیدی ، هر سه به سمت بهشت زهرا حرکت کردیم اما زمانیکه به داخل اتوبان بهشت زهرا رسیدیم ، مهندس محمدی چاقویی را در زیر گلویم قرار گذاشت و مرا به بیابان های اطراف اتوبان برده و با سرقت گوشی تلفن همراه و وجوه نقد همراهم ، مرا مورد آزار و اذیت و ضرب و شتم قرار داده و پس از آن و در تاریکی هوا از محل متواری شدند .

سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس  پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به شناسایی متهمان از سوی شکات پرونده و احتمال افزایش ارتکاب جرایم مشابه از سوی متهمان ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی صادر و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند .

به همین خاطر از تمام شکات احتمالی که بدین شیوه و از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو پیکان سفید رنگ مورد تهید ، آزار و اذیت ، ضرب و جرح و سرقت اموال قرار گرفته اند دعوت می شود تا برای طرح شکایات خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و یا با شماره تلفن های 51055516 و 51055672 تماس حاصل کنند و اطمینان داشته باشند که هویت آنها نزد دستگاه قضایی و پلیس محرمانه تلقی خواهد شد ./مهر

 

 

 


ویدیو : دستگیری مهندس قلابی به خاطر آزار و اذیت زنان خدمتکار