دستگیری كلاهبردار 15 میلیاردی در قهوه‌خانه! : دستگیری كلاهبردار 15 میلیاردی ...



دستگیری كلاهبردار 15 میلیاردی در قهوه‌خانه!

فرمانده انتظامی استان مركزی از دستگیری موسس یك شركت سرمایه گذاری كه اقدام به كلاهبرداری 15 میلیارد ریالی از شهروندان كرده بود، خبرداد.

حوادث  - به گزارش ایسنا، سرهنگ عزیزالله ملكی در تشریح جزییات این خبر گفت: اوایل تابستان سال گذشته تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی استان مراجعه و از موسس یك شركت سرمایه گذاری در اراك به علت كلاهبرداری میلیاردی از آنان اعلام شكایت كردند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم در سال 89 با تاسیس یك شركت سرمایه گذاری و ایجاد یك دفتر نمایندگی و به كارگیری تعدادی كارمند اقدام به تبلیغات واهی و شناسایی و تشویق افراد به سرمایه گذاری در این شركت كرده و پس از جذب سرمایه های تعدادی از شهروندان، متواری شده است.

وی ادامه داد: در روند تحقیقات مشخص شد این فرد ضمن كلاهبرداری 10 میلیارد ریالی در استان مركزی، بیش از 5 میلیون ریال نیز در شهرستان های قم و مشهد كلاهبرداری كرده است.

فرمانده انتظامی استان مركزی با اشاره به تحقیقات ماموران انتظامی در دستگیری این فرد، گفت: بعد از انجام تحقیقات گسترده، فرد مورد نظر كه مدام مخفیگاه خود را تغییر می داد توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان در شهرستان كرج شناسایی و در پاتوق خود در یكی از قهوه خانه ها دستگیر شد./ایسنا

 

 

 


ویدیو : دستگیری كلاهبردار 15 میلیاردی در قهوه‌خانه!