دستگیری قاتل فراری در یکی از کارخانه‌های بروجرد : مردی که در یک نزاع دسته جمعی ...



مردی که در یک نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان جیرفت مرتکب قتل شده بود، در شهرستان بروجرد دستگیر شد.

 مجید رستمی در گفت وگو با  میزان اظهارکرد: مردی که در یک نزاع دسته جمعی دریکی از روستاهای شهرستان جیرفت مرتکب قتل شده بود در شهرستان بروجرد دستگیر شد.

دادستان جیرفت افزود: ساعت 22 مورخ 15 آبان 94 برابر اعلام پلیس شهرستان جیرفت مبنی بر وقوع یک فقره نزاع در روستای باغبویه جیرفت ماموران نیروی انتظامی بلافاصله در محل حاضر و مشاهد کردند که دو نفر به نام های مجید و محسن که از حالت عادی خارج بودند باهم درگیر شده که  محسن پس از انتقال به بیمارستان  براثر شدت جراحات وارده فوت می کند.

وی اضافه کرد: اکیپی از پرسنل آگاهی به همراه بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی وانقلاب جیرفت به محل حادثه اعزام و از نزدیک موضوع را بررسی کردند.

رستمی همچنین گفت: تحقیقات محلی انجام و تعدادی از افراد که در شب حادثه در محل حضور داشتند دستگیر و با قرار متناسب راهی زندان شدند.

دادستان جیرفت ادامه داد: با تلاش ماموران نیروی انتظامی  قاتل فراری سرانجام در 8 فروردین سال 95 با تدابیر ویژه امنیتی توسط دادستان ، بازپرس و احدی از ماموران با هماهنگی لازم با مسئولان قضایی شهرستان بروجرد در یکی از کارخانه‌های بروجرد دستگیر و با قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.


 اخبار حوادث -  میزان 


ویدیو : دستگیری قاتل فراری در یکی از کارخانه‌های بروجرد