دستگیری عامل قتل زن جوان پس از 2 هفته :     دستگیری عامل قتل زن جوان پس از ...



دستگیری رامبد جوان , دستگیری رامبد جوان با مواد مخدر , دستگیری عامل کلاهبرداری

 

 

دستگیری عامل قتل زن جوان پس از 2 هفته

مرد پراید سوار که به خاطر اختلافات مالی زنی را در اطراف شهر ساری به قتل رسانده بود ، در جریان تجسس های پلیسی دستگیری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی وقوع یک فقره قتل و کشف جسد زنی جوان دو هفته قبل در یکی ازمحورهای شهرستان"ساری"، موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران قرار گرفت.

ماموران با حضور در محل جنایت در بررسی های اولیه دریافتند،مقتول براثر ضربات شیء برنده به نقاطی از بدن توسط فرد یا افرادی ناشناس به قتل رسیده است.

ماموران همچنین در ادامه با انجام تحقیقات محلی و تحقیق از ساکنان حاشیه این جاده دریافتند،جسدمقتول با استفاده از یک دستگاه خودوری پراید سفیدرنگ به این مکان منتقل و رها شده است. کارآگاهان پس از گذشته دو هفته از وقوع این قتل مرموز با استفاده از شگرد های خاص پلیسی و رد زنی،فردی به نام "عباس"41 ساله مالک خودروی پراید را در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی کردند.

با هماهنگی مرجع قضائی و شناسائی مخفیگاه متهم،ماموران پلیس در اقدامی غافلگیرانه مظنون به قتل را حین تردد با خودرو دستگیر و در بازرسی از خودروی متهم موفق شدند،اسناد و مدارک متعلق به مقتول را از این فرد کشف و ضبط کنند.

متهم پس ازانتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات وبازجوئی های فنی پلیس لب به اعتراف گشود و اظهار داشت:مدتی قبل با مقتول آشنا شده و پس از چندماه ارتباط با وی به علت اختلافات مالی به قصد کشتن او را با خودروی شخصی به این مکان منتقل و با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

باحضورکارشناسان و بازپرس، قاتل صحنه قتل را تشریح و پس از تکمیل پرونده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد./مهر


ویدیو : دستگیری عامل قتل زن جوان پس از 2 هفته