دستگیری عاملان باند سرقت از منزل 50 اصفهانی : رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ...



رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی وانهدام باند سارقان منزل با بیش از 50 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ خسروی در تشریح جزئیات این خبر گفت:به دنبال شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل وی ، بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز کردند، گفت: آنان با انجام یک سری اقدامات پلیسی رد پای دو سارق را در این سرقت شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنان را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره انجام تحقیق و بازجویی از دو متهم دستگیر شده، گفت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به همکاری با سه سارق دیگر و دو مالخر اعتراف کردند که آنان نیز در عملیات‌هایی پلیسی دستگیر شده و تحت بازجویی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه از متهمان دستگیر شده سه دستگاه خودرو که متهمان از آنها در سرقت هایشان استفاده می کردند نیز توقیف شد، ادامه داد: در اعترافات به عمل آمده از متهمان دستگیرشده آنان به بیش از 50 فقره سرقت از منازل اعتراف کردند.

خسروی اضافه کرد: همچنین در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعدادی از اموال مسروقه شامل طلاجات، ال سی دی ، لپ تاپ وغیره نیز کشف و ضبط شد.

وی با بیان این مطلب که ارزش اموال مسروقه بیش از یک میلیارد ریال بوده است،افزود: تاکنون حدود 35 نفر از مالباختگان مورد شناسائی قرار گرفتند و تحقیقات برای شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا تحویل داده شدند.


 اخبار  حوادث  - ایسنا 


ویدیو : دستگیری عاملان باند سرقت از منزل 50 اصفهانی